Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget Game PC +/- EUR 600

Pagina: 1
Acties:

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 20:06

Leedbek

Luuk Luchtloper

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk strategie en sim games, zoals Cities:Skylines, straks Planet Coaster en Civilization, maar ook RPG's zoals Fallout 4. Voor echte high-end games heb ik een PS4.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs zit rond de 600 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis heb ik, het gaat me echt om de kast. Monitor wil ik binnenkort wel upgraden naar een 24" om echt te kunnen gamen in 1080p.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics om op goede kwaliteit de huidige generatie games te kunnen spelen, iets wat bij voorkeur een paar jaar meegaat.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb sowieso voorkeur voor Intel, en dan het liefst een i5, tenzij jullie me kunnen overtuigen dat een i3 ook prima is ;)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een nette midtower met componenten die later eventueel nog te upgraden zijn.

Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.

Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd of deze configuratie compatibel is en aansluit bij mijn wensen. Is dit een goede combi van moederbord, CPU en grafische kaart of zijn er betere configuraties denkbaar voor dit geld? Ik ben voor deze config uitgegaan van de Best Buy Guide Basisgamesysteem september 2016, maar heb gekozen voor een i5 omdat dat me toch een betere CPU lijkt.

Zit ik goed met dit systeem?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 181,95€ 181,95
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 53,95€ 53,95
1XFX Radeon RX 470 RS 4GB with Hard Swap Triple X (RX-470P4LFB6)€ 216,66€ 216,66
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 36,-€ 36,-
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 32,14€ 32,14
1Cooler Master B500 ver.2€ 45,30€ 45,30
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 66,95€ 66,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 632,95

Ik ben benieuwd naar jullie mening over dit systeem. Alvast bedankt voor de hulp!

Klaar voor de steroorlogen?

Verwijderd

In de basis niet verkeerd.
De voeding zou ik wijzigen naar een pricewatch: Corsair CX450M welke van veel betere kwaliteit is voor een geringe meerprijs.
De behuizing naar een pricewatch: Supermicro GS50-000R welke je voor €39,- door Azerty thuisgestuurd krijgt en 10x beter is dan de Neos. het enige wat je zou kunnen weerhouden is de kleur.

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 20:06

Leedbek

Luuk Luchtloper

Topicstarter
Bedankt voor je feedback. Kun je uitleggen waarom die behuizing zoveel beter is? De kleur kan ik wel mee leven ;)

Klaar voor de steroorlogen?

Verwijderd

Het volgende doet de Supermicro beter dan de Neos
- gebouwd van betere materialen
- afwerking
- veel ruimte om kabels weg te werken
- meer en betere stoffilters
- koeling door 3 PWM fans