Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals nieuwe BF1, COD black ops 3, CSGO, H1Z1 etc. en het opnemen van deze games ( ben geen youtuber ofzo maar vind het fijn om mijn eigen gameplay terug te kunnen kijken. Deze games wil ik graag op zo hoog mogelijke Graphics willen spelen met zon hoog mogelijke FPS. Ook skype ik tijdens ik deze spellen speel en ben ik programmeur ( werk dus met visual studio etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit systeem mag 1700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de HDD en SSD al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vind Processor: Intel en VideoKaart: NVidea fijn. Maar mag anders als het beargumenteerd kan worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet minimaal bovenstaande eisen 144 fps + kunnen draaien ( ben van plan pc lang te gaan gebruiken) op 1080p
Ga je overklokken?
Liever niet, omdat ik bang ben dat ik dingen stuk maak, ben niet zon hardware man.
Wat verwacht je van ons?
Elk advies is welkom! Als het zo al prima is, ook helemaal goed! wil ik ook graag horen
Vooronderzoek
Hartelijk bedankt!
Mvg
Siebren
Games spelen zoals nieuwe BF1, COD black ops 3, CSGO, H1Z1 etc. en het opnemen van deze games ( ben geen youtuber ofzo maar vind het fijn om mijn eigen gameplay terug te kunnen kijken. Deze games wil ik graag op zo hoog mogelijke Graphics willen spelen met zon hoog mogelijke FPS. Ook skype ik tijdens ik deze spellen speel en ben ik programmeur ( werk dus met visual studio etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit systeem mag 1700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de HDD en SSD al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vind Processor: Intel en VideoKaart: NVidea fijn. Maar mag anders als het beargumenteerd kan worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet minimaal bovenstaande eisen 144 fps + kunnen draaien ( ben van plan pc lang te gaan gebruiken) op 1080p
Ga je overklokken?
Liever niet, omdat ik bang ben dat ik dingen stuk maak, ben niet zon hardware man.
Wat verwacht je van ons?
Elk advies is welkom! Als het zo al prima is, ook helemaal goed! wil ik ook graag horen
Vooronderzoek
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 179,- | € 179,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 797,- | € 797,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 93,88 | € 93,88 |
| 1 | Scythe Fuma | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Corsair RM750x | € 110,95 | € 110,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.646,18 | |
Hartelijk bedankt!
Mvg