Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamepc 1.7k

Pagina: 1
Acties:

• SieBRUM
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-10 11:17
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals nieuwe BF1, COD black ops 3, CSGO, H1Z1 etc. en het opnemen van deze games ( ben geen youtuber ofzo maar vind het fijn om mijn eigen gameplay terug te kunnen kijken. Deze games wil ik graag op zo hoog mogelijke Graphics willen spelen met zon hoog mogelijke FPS. Ook skype ik tijdens ik deze spellen speel en ben ik programmeur ( werk dus met visual studio etc.)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit systeem mag 1700 kosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de HDD en SSD al.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vind Processor: Intel en VideoKaart: NVidea fijn. Maar mag anders als het beargumenteerd kan worden

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet minimaal bovenstaande eisen 144 fps + kunnen draaien ( ben van plan pc lang te gaan gebruiken) op 1080p

Ga je overklokken?
Liever niet, omdat ik bang ben dat ik dingen stuk maak, ben niet zon hardware man.

Wat verwacht je van ons?
Elk advies is welkom! Als het zo al prima is, ook helemaal goed! wil ik ook graag horen :)

Vooronderzoek
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 345,95€ 345,95
1Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER€ 179,-€ 179,-
1MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G€ 797,-€ 797,-
1Cooler Master CM 690 III Closed€ 93,88€ 93,88
1Scythe Fuma€ 42,50€ 42,50
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R€ 76,90€ 76,90
1Corsair RM750x€ 110,95€ 110,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.646,18

Hartelijk bedankt!

Mvg

Siebren

Verwijderd

Als je niet gaat overklokken kan het veel goedkoper. Zie je oudere topic Game PC ~1000

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als je niet gaat overklokken is een K cpu niet nodig, is een Z170 moederbord ook niet nodig.
Een GTX 1080 kaart is leuk voor 4K gaming, op 1080p kom je al ruim toe met een RX480
De voeding is wel heel zwaar voor een systeem dat nog niet de helft verbruikt.

Het lijkt me meer dat je 1700 euro wil uitgeven en daar dan de componenten bij hebt gezocht? Zonder te kijken of het ook nut heeft? Van mij mag je hoor.
Maar advies geven wordt dan moeilijk. Alles past op elkaar en het zal werken, verder kom ik dan ook niet.

• SieBRUM
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-10 11:17
Reepje schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:54:
Als je niet gaat overklokken is een K cpu niet nodig, is een Z170 moederbord ook niet nodig.
Een GTX 1080 kaart is leuk voor 4K gaming, op 1080p kom je al ruim toe met een RX480
De voeding is wel heel zwaar voor een systeem dat nog niet de helft verbruikt.

Het lijkt me meer dat je 1700 euro wil uitgeven en daar dan de componenten bij hebt gezocht? Zonder te kijken of het ook nut heeft? Van mij mag je hoor.
Maar advies geven wordt dan moeilijk. Alles past op elkaar en het zal werken, verder kom ik dan ook niet.
Klopt inderdaad. Ik weet ongeveer wat ik max wil uitgeven, en ik weet zeker dat ik nog een tijd niet ga stoppen met gamen. Dan heb ik liever dat ik in 1 keer een wat groter bedrag opzij leg, en dat ik dan echt een langere tijd op hoge settings goede fps kan halen. Natuurlijk is overclocken niet dat ik het niet WIL. alleen ik hoor gewoon af en toe dat je daarmee onderdelen mee kan verslechteren / kapot kan maken. wat ik natuurlijk niet wil. Als jullie zeggen dat het niet lastig is, ga ik het zeker doen.

4k gamen, lijkt me geweldig, maar heb ik hier niet instaan omdat het voor mij geen MUST is as hij bijvoorbeeld al een tijdje uit is. Zolang hij 4k goed aankan, ga ik zeker op die qualiteit gamen

[ Voor 7% gewijzigd door SieBRUM op 04-09-2016 13:57 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
siebrenkraak schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:56:
[...]

Dan heb ik liever dat ik in 1 keer een wat groter bedrag opzij leg, en dat ik dan echt een langere tijd op hoge settings goede fps kan halen.
Het is altijd een slecht idee om een systeem te kopen dat games van over 3 jaar eventueel nog goed maximaal kan spelen.

Als je bijv nu een systeem koopt van 1000 euro en dit over 3 jaar verkoopt, en dan weer een nieuw systeem van 1000 euro koopt, ben je zeker veel, en veel beter uit. En goedkoper.