[XBOX ONE] CS:GO

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Ik weet niet of ik hier juist zit maar kan het maar vragen. Ik heb dus CS:GO op mijn laptop staan via steam. Ik zou dus graag die versie aanschaffen voor mijn XBOX ONE want via youtube zag ik dat dit mogelijk te spelen is op de ONE.

Ik heb dus gaan kijken in de store maar vind enkel de 360 versie terug van het spel? Iemand enig idee hoe ik aan cs:go op mijn one kan raken? Alvast bedankt!

MvG
HardFusion.BE

Beste antwoord (via Verwijderd op 04-09-2016 14:14)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:01:
Dus dan kan je in de MP van CS:GO op de ONE geen aangepaste map spelen zoals bv dd2 maar dan een aangepaste versie? of een DM server? Of een compleet nieuwe map dat je op de pc kan spelen die niet behoord tot de standaard maps, noem maar op...? Dit alles is niet mogelijk op de ONE (360) versie dan als ik het goed begrijp?
Klopt. Je kunt geen dingen spelen die niet door Valve/Hidden Path in de game gestopt zijn. Er zijn geen aangepaste versies, aangepaste gamemodes of andere aanpassingen mogelijk in de 360 versie.

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen, maar er is een wikia pagina die aangeeft dat er zelfs uberhaupt geen Deathmatch in de game zit op de 360.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Is dat niet middels streamen vanaf je Windows 10 pc naar de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:37:
Beste,
Ik weet niet of ik hier juist zit maar kan het maar vragen. Ik heb dus CS:GO op mijn laptop staan via steam. Ik zou dus graag die versie aanschaffen voor mijn XBOX ONE want via youtube zag ik dat dit mogelijk te spelen is op de ONE.

Ik heb dus gaan kijken in de store maar vind enkel de 360 versie terug van het spel? Iemand enig idee hoe ik aan cs:go op mijn one kan raken? Alvast bedankt!

MvG
HardFusion.BE
De 360 versie is compatible met je One. Schaf je dus de 360 versie aan, dan kun je die spelen op je One. Zie ook: https://www.vg247.com/201...d-compatible-on-xbox-one/. Dat is de enige manier waarop CSGO op je One te spelen is.

Of je dat wil is een tweede... De game heeft niet hetzelfde updateschema gevolgd als de PC versie, en speelt dus substantieel anders dan op de PC. Daarnaast is ook de playerbase lang niet zo groot. Ik denk persoonlijk dat je veel meer lol zult beleven aan de PC versie.
Arunia schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:39:
Is dat niet middels streamen vanaf je Windows 10 pc naar de One?
Technisch gezien kan dit via Miracast, maar de latency en controls zullen niet geweldig zijn. De stream feature waar je waarschijnlijk aan refereert is juist de andere kant op (One-games op je PC).

[ Voor 31% gewijzigd door Sorbo op 04-09-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorbo schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:42:
[...]

De 360 versie is compatible met je One. Schaf je dus de 360 versie aan, dan kun je die spelen op je One. Zie ook: https://www.vg247.com/201...d-compatible-on-xbox-one/. Dat is de enige manier waarop CSGO op je One te spelen is.

Of je dat wil is een tweede... De game heeft niet hetzelfde updateschema gevolgd als de PC versie, en speelt dus substantieel anders dan op de PC. Daarnaast is ook de playerbase lang niet zo groot. Ik denk persoonlijk dat je veel meer lol zult beleven aan de PC versie.
Wat bedoel je met de playerbase is lang niet zo groot? Praten we dan over de online versie? De mogelijkheden zoals zm, ze, knife maps,...? En qua updates heeft CS:GO naar mijn weten geen grote stappen gemaakt toch? De gameplay blijft hetzelfde maar zou het graag op de One ook spelen indien dit online even veel mogelijkheden bied zoals op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
[...]

Wat bedoel je met de playerbase is lang niet zo groot? Praten we dan over de online versie? De mogelijkheden zoals zm, ze, knife maps,...? En qua updates heeft CS:GO naar mijn weten geen grote stappen gemaakt toch? De gameplay blijft hetzelfde maar zou het graag op de One ook spelen indien dit online even veel mogelijkheden bied zoals op de PC.
Inderdaad. CSGO Singleplayer is niet de moeite waard, dus alles wat ik zeg heeft te maken met de MP :)

Modding is niet mogelijk voor de 360/One versies. Er zijn dus geen knife maps. ZM en ZE ben ik niet bekend mee, maar als het custom maps of gamemodes zijn, dan gaat dat ook niet.

Met de playerbase bedoel ik het aantal mensen dat de game speelt. Die zijn er gewoon niet zo veel voor een consoleshooter die geen CoD/BF heet.

En vergis je niet, CSGO heeft juist WEL hele grote stappen gemaakt in updates. De game is in 2012 uitgebracht zonder skins, met minder maps, minder wapens en zonder een hoop fixes. Zo zijn de afgelopen jaren het complete animatiesysteem en een hoop van de geluiden op de schop gegooid. Een hele hoop van deze updates hebben ook wijzigingen gemaakt aan de wapens (qua prijs/damage/accuracy) om zo de game meer in balans te brengen, deze mis je ook (vrijwel) allemaal.

Hier is de lijst met CSGO updates over de afgelopen 4 jaar: http://counterstrike.wiki..._Global_Offensive_patches

[ Voor 15% gewijzigd door Sorbo op 04-09-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan kan je in de MP van CS:GO op de ONE geen aangepaste map spelen zoals bv dd2 maar dan een aangepaste versie? of een DM server? Of een compleet nieuwe map dat je op de pc kan spelen die niet behoord tot de standaard maps, noem maar op...? Dit alles is niet mogelijk op de ONE (360) versie dan als ik het goed begrijp?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:01:
Klopt. Je kunt geen dingen spelen die niet door Valve/Hidden Path in de game gestopt zijn. Er zijn geen aangepaste versies, aangepaste gamemodes of andere aanpassingen mogelijk in de 360 versie.

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen, maar er is een wikia pagina die aangeeft dat er zelfs uberhaupt geen Deathmatch in de game zit op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorbo schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:11:
[...]

Dan is de fun er ook wel snel af lijkt me.. dat is met meer dan duidelijk en hou ik het bij de PC versie! Bedankt voor jullie hulp en uitleg!

/Deze mag dicht
Pagina: 1