Op nieuwe Medion Akoya E2215T MD60198 is van het ene op het andere moment ineens de wireless adapter verdwenen... Gisteravond werkte wi-fi nog prima, vanochtend aangezet en de wireless adapter wordt niet gevonden in adapter settings onderdeel van control panel en ook niet in apparaatbeheer. Er zit ook geen fysieke schakelaar op voor wi-fi uitschakelen / vliegtuigstand en er is ook geen keyboard shortcut voor (voor zover ik kon vinden). Als je in het systeemvak op het netwerkverbinding icoontje klikt staat de vliegtuigstand ook niet aan.
Vervolgens eerst geprobeerd om de wireless driver te repareren, zonder effect. Vervolgens volledig verwijderd, nieuwste versie gedownload van Intel website en die geïnstalleerd, ook zonder effect.
Hebben jullie enig idee in welke richting ik dit zou moeten zoeken? Hoe waarschijnlijk is het dat dit een fysiek probleem is? (hardware stuk, of op één of andere manier slecht contact / losgeraakt)
Vervolgens eerst geprobeerd om de wireless driver te repareren, zonder effect. Vervolgens volledig verwijderd, nieuwste versie gedownload van Intel website en die geïnstalleerd, ook zonder effect.
Hebben jullie enig idee in welke richting ik dit zou moeten zoeken? Hoe waarschijnlijk is het dat dit een fysiek probleem is? (hardware stuk, of op één of andere manier slecht contact / losgeraakt)