AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
(staat ook vast wel een faq)
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
*ligt dubbel van het lachen*
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
hahaOp woensdag 27 juni 2001 22:35 schreef Grrrrrene het volgende:
Whahaha, je bent hier op GoT geen mod, maar op T.net mag je modereren als je nuttige reacties plaatst
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Eh, ik kan me aangesproken gaan voelen.Op woensdag 27 juni 2001 22:35 schreef Grrrrrene het volgende:
Whahaha, je bent hier op GoT geen mod, maar op T.net mag je modereren als je nuttige reacties plaatst
[wel/geen smilie, zo ja welke

I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En als ik me nou voor lul gezet voel. Alsof T.net moddereters minderwaardig zijn (wat ik dus ook ben, maar dan van het serieuze type)Op woensdag 27 juni 2001 22:52 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Alleen een :
Laatst heb ik al mijn modpunten gebruikt, en geen reactie meer geplaatst, las ik gister een .plan had ik ineens 18mod punten
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Jamaar, ik plaats NOOIT reacties... naja, ok. Hrt zal wel door de pageviews komen danOp woensdag 27 juni 2001 22:35 schreef Grrrrrene het volgende:
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Dan is er weer gemod in jouw reactiesOp woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef pier het volgende:
Nog 1 ding :
Laatst heb ik al mijn modpunten gebruikt, en geen reactie meer geplaatst, las ik gister een .plan had ik ineens 18mod punten
Zo was mijn post totaal niet bedoeld i.e.g.Op woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef Jaymz het volgende:
[..]
En als ik me nou voor lul gezet voel. Alsof T.net moddereters minderwaardig zijn (wat ik dus ook ben, maar dan van het serieuze type)
Nee nee, en ondertussen een onwetende user uitlachenOp woensdag 27 juni 2001 22:56 schreef Grrrrrene het volgende:
Zo was mijn post totaal niet bedoeld i.e.g.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dan moet jij de FAQ ook maar eens lezen. Ik plaats bijna NOOIT een reactie en heb altijd +/- 60 modpunten...Op woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef pier het volgende:
Nog 1 ding :
Pageviews leveren ook modpunten op! (dat zeg ik net

Ja, da's je tweakotineOp woensdag 27 juni 2001 23:00 schreef JvS het volgende:
Pageviews leveren ook modpunten op! (dat zeg ik net![]()
).
Zowel verkeerde forum al gevalletje rtff
(wauw, vanmiddag een reactie geplaatst en ik heb nu al 80 modpunten
Hmmz, weer wat geleerdOp woensdag 27 juni 2001 23:03 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja, da's je tweakotine
* Destruction zit eigenlijk alleen maar op het forum, en kom nooit op de FP, bad boy i am
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Oh, ik dacht dat jij bij het meubilair van LA hoorde?Op woensdag 27 juni 2001 23:06 schreef pier het volgende:
* Exirion zit eigenlijk alleen maar op het forum, en kom nooit op de FP, bad boy i am![]()
Ik vermoed het want ik heb de afgelopen maanden misschien max 5 reacties op T.net geplaatst. Mijn modpunten gaan steeds veloren ik heb ooit me eens een tijdje beziggehouden met die nuttig op te gebruiken maar dat is niet te doen. Ik heb er nu 341 staan weer.Op woensdag 27 juni 2001 23:00 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan moet jij de FAQ ook maar eens lezen. Ik plaats bijna NOOIT een reactie en heb altijd +/- 60 modpunten...
Pageviews leveren ook modpunten op! (dat zeg ik net![]()
).
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Is toch ook zo, de vloerbedekking zeg maar.Op woensdag 27 juni 2001 23:13 schreef Exirion het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij bij het meubilair van LA hoorde?
Waar iedereen zo lekker overheen loopt.
Hier * KeX heb je de LA meubilair award.

IK ben niet boos hoor.Op woensdag 27 juni 2001 22:56 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Zo was mijn post totaal niet bedoeld i.e.g.
Je kunt alleen mensen die dit ff niet snappen flink op hun tenen trappen.
Ik ken mensen die iets genuanceerder kunnen flamen dan wat hier (LA) normaal is.
Toch maar ffies meer modden ofzo
SSSSSSSSSTTTTTT wat doe je nou man, nou weten "ze" het! ik kon dat namelijk ook, hihihihiiiiii...Op woensdag 27 juni 2001 22:33 schreef Undertaker2 het volgende:
Zie screenshot: Soms krijg ik de mogelijkheid om te modereren.
Hoe kan dat? Ik ben geen mod.
[afbeelding]
Neh, maar dat vroeg ik me ook af toen ik ineens 8 modpunten ofzowiets had
ik heb 326 modpuntenOp woensdag 27 juni 2001 23:17 schreef pinodambini het volgende:
Jeejtjemineetje, zie ik hiero dat ik wel 136 mod puntjes heb ofzo, krijg ik nooit op
Toch maar ffies meer modden ofzo
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele