Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen. Denk aan nieuwe games als battlefield 1 of CSGO op maximale resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 1000 euro, ik zit nog te twijfelen om het systeem ergens te laten assembleren aangezien ik daar geen held in ben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, verder neem ik niks mee uit mijn oude pc mee naar de nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek sowieso een kast die ik later kan upgraden, ik heb nu een standaard HP kast waar ik niks mee kan. Verder wil ik een goede videokaart hebben die games kan draaien op een 24'' scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste intel met een nvidia kaart,dit puur omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad. Sta in principe wel open voor iets anders maar de voorkeur gaat uit naar het bovenstaande.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een ssd van 256GB of groter
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
* Ik zoek er een goede kast bij waarvan ik zeker weet dat alles erin past
* Ik vraag me af of ik met deze setup goed zit, of dat er nog het nodigde moet worden aangepast?
* Eventueel de kosten terug brengen met aanpassingen op de componenten
Alvast bedankt voor jullie hulp
Voornamelijk games spelen. Denk aan nieuwe games als battlefield 1 of CSGO op maximale resolutie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 1000 euro, ik zit nog te twijfelen om het systeem ergens te laten assembleren aangezien ik daar geen held in ben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, verder neem ik niks mee uit mijn oude pc mee naar de nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek sowieso een kast die ik later kan upgraden, ik heb nu een standaard HP kast waar ik niks mee kan. Verder wil ik een goede videokaart hebben die games kan draaien op een 24'' scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste intel met een nvidia kaart,dit puur omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad. Sta in principe wel open voor iets anders maar de voorkeur gaat uit naar het bovenstaande.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een ssd van 256GB of groter
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
* Ik zoek er een goede kast bij waarvan ik zeker weet dat alles erin past
* Ik vraag me af of ik met deze setup goed zit, of dat er nog het nodigde moet worden aangepast?
* Eventueel de kosten terug brengen met aanpassingen op de componenten
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 355,50 | € 355,50 |
1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 68,- | € 68,- |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 219,91 | € 219,91 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/8 | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Cooler Master GM G650M | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Sandisk Solid State Drive 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,26 |
Alvast bedankt voor jullie hulp