Toon posts:

Fijn dat je hier zo ha(r)telijk ontvangen wordt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Denk ik hiero als nieuweling beleefd mijn excuses aan te bieden voor het plaatsen van een topic in twee catogorien, krijg ik een hele zooi shit replies (behalve van de administrators dan).
Wat mij betreft had je ook gewoon kunnen zeggen dat ik wat duidelijker moet zijn. En of het nutteloos is... nou voor mijn niet maar met zo'n antwoord dus wel.
Ik zal in het vervolg wat duidelijker zijn ja.. maar ik zie niet in waaraan ik zulke replies verdiend heb.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Aan het feit dat je de FAQ niet niet goed hebt doorgelezen en je dus niet aan de regels houdt.

En ik ben het met je eens ja, niet iedereen brengt het op een even tactische manier ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, iemand (ik noem geen namen :P ) was een beetje aan het klieren en werd daarna door een paar anderen de pan in gehakt. Niks van aantrekken joh, want het was niet tegen jou gericht. Ga vrolijk verder op het forum :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• saviour
  • Niet online
Linkje! :D

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:36 schreef saviour het volgende:
Linkje! :D
Ik ben echt geen stout usertje....

Doe je best. En mijn welgemeende excuses aan de topicstarter. :P

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel... en excuses dat ik de FAQ niet eerst heb gelezen. Was een beetje |:( van mij.

• JvS
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben echt geen stout usertje....

ik neem aan dat je deze bedoelt?

Iedereen behandelt jou of vriendelijk of niet (en heeft 't over de overbodigheid van Pier (de enige die wat raar reageert, weet je gelijk wie je serieus moet nemen enzo :P >:) ).

Moet kunnen toch? Maar dan bij deze: Welkom (ik heb ook gereageerd in die thread) :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• saviour
  • Niet online
Ging over Pier ja :P

LOL

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Valt allemaal wel mee hoor.

Op zo'n groot forum als GoT is het altijd ff kijken wat mensen nu precies bedoelen.

Soms komt het heel vijandig over, maar is het helemaal niet zo bedoelt.

Je moet zeg maar kijken naar de "boodschap" van een bericht en niet al te veel op de "toon" ervan letten. :)

Aannames zijn fataal.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
i lov u all O+

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op woensdag 27 juni 2001 22:35 schreef Exirion het volgende:
Ja, iemand (ik noem geen namen :P ) was een beetje aan het klieren en werd daarna door een paar anderen de pan in gehakt. Niks van aantrekken joh, want het was niet tegen jou gericht. Ga vrolijk verder op het forum :)
Klieren? was meer pieren >:) ;)

Maarruh, sommige mensen vallen een beetje op met nutteloze reakties, en ik kan het soms niet laten daar op te reageren (en geloof me, dan heb ik je al een paar keer gezien).
Liever dat iemand iets vraagt (na gezocht te hebben!), dan dat er zo'n nutteloze reaktie staat. Dit forum is voor vragen.

En daarom: welkom Thefrodo!

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Milmoor
  • Laatst online: 15:11

Milmoor

Footsteps and pictures.

[ Offtopic ]
Vreemd, in deze thread zitten twee foute links, door twee verschillende personen gemaakt. Ik kom het wel vaker tegen op GOT. Iets in de parser, of in hun/mijn browser?
code:
1
2
Dit is de link: http://showtopic.php/171438
En dat hoort te zijn: [TOPIC=171438///][NOHTML]Ik ben echt geen stout usertje....[/NOHTML][/TOPIC]

[ /offtopic ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Op donderdag 28 juni 2001 10:20 schreef Joost E. Boere het volgende:
[ Offtopic ]
Vreemd, in deze thread zitten twee foute links, door twee verschillende personen gemaakt. Ik kom het wel vaker tegen op GOT. Iets in de parser, of in hun/mijn browser?
code:
1
2
Dit is de link: http://showtopic.php/171438
En dat hoort te zijn: [TOPIC=171438///][NOHTML]Ik ben echt geen stout usertje....[/NOHTML][/TOPIC]

[ /offtopic ]
Ik heb er ook last van...ligt niet aan jou volgens mij...

edit: Waarom begint de voet van dit topic uit te dijen :?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 28 juni 2001 10:22 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Da's een random feature van topix. De uitleg is redelijk simpel, ik kan 'em alleen niet navertellen.

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 28 juni 2001 10:22 schreef Hoicks het volgende:

[..]

edit: Waarom begint de voet van dit topic uit te dijen :?
In een quote, code opnemen. en daar een langere regel neerzetten (quote en code lopen al naar rechts. gooi ff een [enter] in je link)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:12

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 28 juni 2001 10:24 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Da's een random feature van topix. De uitleg is redelijk simpel, ik kan 'em alleen niet navertellen.
Had het niet iets te maken met de feature dat je een link naar het topic id neerzet, en dat topix de topic-title erbij zet?
Gaat in ieder geval net niet helemaal goed...

Exact expert nodig?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 28 juni 2001 10:24 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ik kan hem wel uitleggen. *D

Als je een link copy-paste in je post, dan maakt topix van
code:
1
2
3
4
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/171718
>>
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/171718]
fijn dat je hier zo ha(r)telijk ontvangen wordt![/url]

Dat doet-ie bij alle url's die linken naar een topic in een niet verborgen forum, volgens mij.

Op moment dat je je bericht edit, of als iemand anders je quote, dan is de link na het editten of in die quote verandert in dit:

Fijn dat je hier zo ha(r)telijk ontvangen wordt!
code:
1
2
[url=showtopic.php/171718]
Fijn dat je hier zo ha(r)telijk ontvangen wordt![/url]

:(
Maar dat is nog maar eventjes, als er naar 1.2.9g ge-update wordt zou het weg moeten zijn. :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 11:08 schreef JvS het volgende:
...
[totaal-offtopic-maarja]
Nou het werkt eigenlijk iets anders :)
Topix zet http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/[id] om in een "mooie" link <a href="showtopic.php/[id]"....</a>.
Dat werkt natuurlijk prima.
Als je gaat editten wordt die teruggeregexed naar [url=showtopic/[id]]bla[/id], maar doordat er uit veiligheidsoverwegingen http:// wordt voorgezet als er niet http://, ftp:// of https:// voorstaat, krijg je dus de link http://showtopic.php/[id]
En die doet het natuurlijk niet.
En dies als ik het me goed herinner idd al gefixed hoor in de nieuwste versie :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 28 juni 2001 11:44 schreef johnny appleseed het volgende:
En dies als ik het me goed herinner idd al gefixed hoor in de nieuwste versie :)
en wanneer komt de nieuwe versie dan?

Verwijderd

Hehe ik ben geen developer van Topix hoor :)
Zou het dus echt niet weten.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:33 schreef Thefrodo het volgende:
Denk ik hiero als nieuweling beleefd mijn excuses aan te bieden voor het plaatsen van een topic in twee catogorien, krijg ik een hele zooi shit replies (behalve van de administrators dan).
Wat mij betreft had je ook gewoon kunnen zeggen dat ik wat duidelijker moet zijn. En of het nutteloos is... nou voor mijn niet maar met zo'n antwoord dus wel.
Ik zal in het vervolg wat duidelijker zijn ja.. maar ik zie niet in waaraan ik zulke replies verdiend heb.
Must be a .... Newbey |:( :r

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:52 schreef Ronald het volgende:

[..]

Als je dan al een nutteloze zeikreply post, doe het dan iig zonder idiote schrijffouten... :O

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:17

TDB

Op woensdag 27 juni 2001 22:38 schreef Thefrodo het volgende:
Dank je wel... en excuses dat ik de FAQ niet eerst heb gelezen. Was een beetje |:( van mij.
Ach, iedereen die een videorecorder heeft gekocht gaat er eerst mee werken voordat hij/zij de gebruiksaanwijzing leest. Toch ??

PSN: TDBtje

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Damn, doe normaal man! Jij loopt hier al 2 jaar rond? Pfff... :Z Hij is aangevallen op een nette actie van 'm in LA (door iemand die erg ..ahem.. populair is >:) ), en daar stelt ie nu een keurig nette vraag over. Lees eerst ff wat dingen voordat je meteen met zo'n belachelijk oordeel komt aanzetten |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Misschien moet jij de Faq nog eens doorlezen, voor het geval je dat pas in 1999 voor het laatst gedaan hebt. (let vooral op dat stukje The Basics; Forum Survival Guide. Daar staan wel wat nuttige tips voor je. >:)

Dan kan je wel zolang geregistreerd staan, tot nu toe kom jij hier het meest "newbie" over! :(

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 21:08
tsja sommige personen (ik noem geen namen :9 ) zijn nogal snel met reageren in
het "Lieve Adjes" forum, terwijl als je hier iets post je de vraag volgens mij toch aan
een (zoals de naam al zegt) Adje stelt (of heb ik dat ook al weer verkeerd).. en niet
aan de allerdaagse gebruiker.... |:(

Hierbij komen dan vaak ongegronde opmerkingen naar boven..

Verwijderd

Meestal kijk ik eerst naar de gebruiker>

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/29210
Dan naar Geregistreerd op dan naar Aantal posts en als je dan wat rare reakties krijgt
is het duidelijk!
Misschien dit keer niet en sorry daarvoor :D
Pagina: 1