Ik wil in mijn vakantie graag netflix kijken op de TV van de hotelkamer. Die hebben vaak geen smart/internet dus ik zal dat via mijn iphone of tablet moeten streamen. Hoe kan ik dat het beste doen? HDMI-kabel kopen of met een streamingdevice a la appleTV?
Ligt natuurlijk compleet aan de TV die in de hotelkamer staat, wat de mogelijkheden zijn qua aansluiting en toegang tot menu/instellingen.
Vaak is WiFi in hotels al geblokkeerd voor Netflix en beperkt tot 1 apparaat met een captive portal. Daarnaast zijn ook veel van die TV's alleen uitgerust met een coax aansluiting voor het lokale interne TV netwerk, wat externe aparatuur aansluiten onmogelijk maakt. ook zijn er TV's die speciaal qua instellingen geblokkeerd zijn, aangezien veel hotels niet willen dat je alle instellingen aanpast.
Vaak is WiFi in hotels al geblokkeerd voor Netflix en beperkt tot 1 apparaat met een captive portal. Daarnaast zijn ook veel van die TV's alleen uitgerust met een coax aansluiting voor het lokale interne TV netwerk, wat externe aparatuur aansluiten onmogelijk maakt. ook zijn er TV's die speciaal qua instellingen geblokkeerd zijn, aangezien veel hotels niet willen dat je alle instellingen aanpast.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross