Verwijderd
goedkoper dan....
Gainward is gewoon standaar NVIDIA Reference Card... maar hij gebruikt daarentegen wel sneller geheugen dan de andere NVidia kaarten...
Kopen dus
Gainward is gewoon standaar NVIDIA Reference Card... maar hij gebruikt daarentegen wel sneller geheugen dan de andere NVidia kaarten...
Kopen dus
Dus er is echt geen reden voor het prijsverschil?? Dan snap ik niet waarom mensen Asus kaarten kopen
Verwijderd
Ik weet niet ASUS was eerst goedkoper hoor... ik zou alleen never ever voor die ASUS kaarten gaan.
Als ik een Gforce zou kopen puur voor snelheid: Gainward of anders Elsa maar geen ander merk.... ja mis. Creative
Als ik een Gforce zou kopen puur voor snelheid: Gainward of anders Elsa maar geen ander merk.... ja mis. Creative
Verwijderd
Asus heeft waarschijnlijk een betere support. Waarschijnlijk ook een betere website.
Ook worden de kaarten van de grote jongens beter ondersteund door spellen en andere software.
Ook worden de kaarten van de grote jongens beter ondersteund door spellen en andere software.
Op http://www.gistron.com/ staat de Creative GeForce 3 voor 999 piek 
Ik ben dus van plan de GeForce 2 Ultra te kopen van GAINWARD CARDEXpert. Goede keus dus?
Ik ben dus van plan de GeForce 2 Ultra te kopen van GAINWARD CARDEXpert. Goede keus dus?
ASUS heeft gewoon een naam, en heeft veel support en drivers ervoor..
Voor de Geforce NVidia spul erg onnodig..
Dus waarom zou je dan voor ASUS gaan ?
Ik heb lekker de Gainward, en werkt perfect.
Voor de Geforce NVidia spul erg onnodig..
Dus waarom zou je dan voor ASUS gaan ?
Ik heb lekker de Gainward, en werkt perfect.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
ULTRA??/ ja is erg snel maar volgens mij scheelt die niet veel met een GF3???
Als je zoveel geld wil uitgeven voor nieuwe videokaart zou ik persoonlijk ff w8en en GF3 kopen... echt je krijgt er denk ik anders behoorlijk spijt van
Als je zoveel geld wil uitgeven voor nieuwe videokaart zou ik persoonlijk ff w8en en GF3 kopen... echt je krijgt er denk ik anders behoorlijk spijt van
Die website van ze stinkt en reageren op e-mail doet geen enkele vestigingOp woensdag 27 juni 2001 22:36 schreef Shabby het volgende:
Asus heeft waarschijnlijk een betere support. Waarschijnlijk ook een betere website.
Geef mij maar Gainward of Creative, kan je mee aankloppen binnen NL
Nou ja. Je vergeet de Hercules te noemen. De Gf2 van Hercules is samen met de Gainward het snelst. En hij is ook nog mooi blauwOp woensdag 27 juni 2001 22:35 schreef -KOD- het volgende:
...
Ik heb natuurlijk Gainward. Een groene
Signature
Mij kan het echt geen reet schelen welke kleur mijn kaart is hoor. Zolang ie maar snel is en mooie beelden op mijn monitor tovert dan mag ie voor mij part doorzichtig groen zijn.
Verwijderd
Who Cares wat voor kleur die is??? 
Mijn kaart mag zelfs knal rose zijn met witte stippen erop
I dont care
Mijn kaart mag zelfs knal rose zijn met witte stippen erop
I dont care
Dat is bijvoorbeeld eeen voordeel van Gainward. Tegenwoordig doet Hastec de import van Gainward en de meeste kennen Hastec vast nog wel van de Diamond kaarten.Op donderdag 28 juni 2001 08:59 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Die website van ze stinkt en reageren op e-mail doet geen enkele vestiging
Geef mij maar Gainward of Creative, kan je mee aankloppen binnen NL
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Pagina: 1