Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Lenovo Thinkpad 10 of Miix 310

Wat is je budget?
300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Beetje internetten en multimedia gebruik (muziek en films)

Ben van plan een Windows tablet aan te schaffen en heb de Lenovo Miix 310 op het oog.

Nu heeft iBood Vandaag de Thinkpad 10 in de aanbieding.

Op hun site wordt er vermeld dat het om een refurbished gaat met de volgende verklaring:
Refurbished, als nieuw: Wat betekent dat?
Deze Lenovo ThinkPad 10 Tablets zijn refurbished, als nieuw wat inhoudt dat ze nieuw zijn maar dat de doos een keer geopend is. De originele accessoires zoals een voedingsadapter en een voedingskabel worden meegeleverd.

Ze geven 6 maanden garantie mee.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik voor de Miix 310 koop of de Thinkpad 10.
Voordeel van de Miix 310 is dat het een nieuw model is uit 2016 en 1 jaar garanatie van Lenovo.

Thinkpad 10 komt uit 2014 en heeft 6 maanden garantie. Maar het komt wel uit de Thinkpad series, wat volgens mij een betere lijn is van Lenovo.

Iemand ervaring met beide types en/of advies kan geven?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
De SSD in de Thinkpad maakt hem een stuk vlotter. Kijk eens op Notebookcheck voor een review van beide apparaten, Thinkpad is inderdaad de duurdere lijn. In potentie is bijvoorbeeld ook het scherm beter of met meer helderheid. Resolutie kan ook verschillen. De Thinkpad heeft natuurlijk ook geen toetsenbord en is geen convertible.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Refurbished betekend dat iemand hem gekocht heeft en teruggestuurd, dat kan zijn omdat het tegenviel, of omdat het apparaat kapot gegaan is. Bij terugsturen omdat het niet bevalt, pakken ze hem opnieuw in. Bij terugsturen omdat het pakop is, sturen ze vaak een vervangend exemplaar op en repareren dan het teruggestuurde apparaat voor herinzet.

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-08 01:32
Ik zou voor wat jij wil voor eem Microsoft Surface Pro gaan. Die werden de afgelopen weken regelmatig op IBOOD aangeboden. Mijn vrouw heeft de dure uitvoering met een I5 processor, pen en toetsenbord, maar op IBOOD werden exemplaren in de M-lijn voor rond de 400 euro aangeboden.

Voor onderweg en in geval van nood heb ik zelf gisteren voor € 199,-- op IBOOD de Miix 310 van Lenovo gescoord. 4GB ram en 64GB opslag. Deze weegt meer en blijft enorm achter bij de Microsoft Surface Pro.