storing in beeld op tv

Pagina: 1
Acties:

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49
Ik heb een probleem, niet bij mezelf maar bij een kennis. Die wil dvd kijken via pc dus adviseerde ik creative dxr3 setje (heb ik zelf ook en werkt perfect). daar alles aangesloten en nu geeft hij wazig (storend en trillend beeld, springt soms naar zwart/wit) op de tv.
basis gegevens zijn duron 800, dxr3 mpeg kaart, gforce2 mx (hercules) met tv-out.
en jvc tv (ben type numemr kwijt). Ik heb het geprobeerd met andere tv en die werkte wel goed.
Heeft een van jullie dit probleem ook gehad ?(door te testen kwam ik dus erachter dat het in de tv ergens zit, heb daar 3 scart en 1 front aansluiting geprobeerd.)
Hopenlijk heeft een van jullie tips
(is jvc van 6 maanden oud dus we kunnen die nog terug brengen maar hoop dat het een andere oorzaak is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor kabels heb je aan dat DX3 kaatje hangen. Ik zelf gebruik altijd een Composite, geeft nooit problemen.

Misschien is het mogelijk de TV-out via de video te laten lopen, dat doe ik ook. (nou maakt dat veel uit, van TV-out terug naar mijn TVkaart in dezelfde comp |:(

Verwijderd

Gelukkig geef je zelf het antwoord al. De hardware is dus wel goed alleen de tv niet (OK mierenneukers tv is ook hardware). Kortom ff de tv terugbrengen en uitleggen wat er aan de hand is. Kunnen ze vast wel ff die poorten doormeten ofzo... Iedereen weer :)

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49
Ik gebruik composite kabels.
speciaal op maat laten maken met extra goede aansluitingen (zodat daar geen verlies zou zijn).

Via de video heb ik ook geprobeerd maar dat doet ook nix. Zijn ook allebei 50hz tv's dus daar ook geen verschil in.

Ik hoopte dat er ergens een foutje zat wat de ene Tv wel pikt en de jvc dus niet.

Ik denk dat het enige is om iemand van de TV-winkel langs te laten komen zodat hij het probleem kan zien (met dvd opstelling).

bedankt alvast.
(tips zijn altijd welkom):)