Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jussie123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-09-2016
Op mijn Xiaomi redmi 3s is geen toetsenbord geïnstalleerd, alleen Google voice typing. Om een toetsenbord te downloaden in de playstore (eigenlijk om überhaupt iets te kunnen doen) zal ik mijn Google account moeten invoeren. Dat is me nog niet gelukt, zowel in nl als in Engels kun je, zo lijkt het, geen hoofdletters en @ invoeren met dat voicegebeuren. Zelfde geldt voor het totstandkomen van een WiFi verbinding, probeer zo'n wachtwoord maar eens in Google voice typing te krijgen... Iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mui global ROM

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is het een nieuw toestel?

Via je pc een txt bestandje op je disk zetten en daaruit copy paste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jussie123
Ja vandaag gekregen, was al heel blij met mezelf dat ik de taal van Chinees in nl kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:46
Misschien kan je met een usb otg kabel een usb toetsenbord aansluiten om het wachtwoord in te voeren.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:55
Je kunt ook apk's rechtstreeks installeren met ADB INSTALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik ga er even vanuit dat de Google Play Store op staat. Want in dat geval is het een kwestie van browsen naar: Google Play: Google-toetsenbord of Google Play: SwiftKey Keyboard en op installeren drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jussie123
playstore staat erop, maar inloggen in google-account lukte niet met google voice typing. Niet in EN en niet in NL, pakt geen @ en hoofdletters etc. Uiteindelijk opgelost door Vysor screenmirror te maken, en in te loggen etc via mijn mac. Daarna kon ik via de playstore idd een toetsenbord downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jussie123 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:38:
playstore staat erop, maar inloggen in google-account lukte niet met google voice typing. Niet in EN en niet in NL, pakt geen @ en hoofdletters etc. Uiteindelijk opgelost door Vysor screenmirror te maken, en in te loggen etc via mijn mac. Daarna kon ik via de playstore idd een toetsenbord downloaden.
Weet je ook zeker dat er in de instellingen niet het Google Toetsenbord was uitgeschakeld?

Overigens hoef je bij een @gmail account, tijdens het inloggen @gmail niet erbij te typen.

Maar fijn dat het in ieder geval gelukt is.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jussie123
nee was helemaal niet aanwezig. O dat laatste was best handig geweest, als ik dat had geweten... dank!
Pagina: 1