Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mechanisch RGB LED keyboard werkt niet goed met USB switch

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik heb een setup als volgt:

code:
1
2
3
Muis ---------                                                 ----------kabel 1
               USB hub monitor --------- USB switch (4 poorten)
Tobo ---------                                                 ----------kabel 2

Ik heb deze setup omdat ik nog wel eens 2 computers op het bureau heb staan. De muis werkt en switcht probleemloos. Voor mijn huidige tobo had ik een gewoon tobo en die werkte en schakelde ook prima. Mijn mechanische keyboard met RGB LEDs doet dat echter niet ;( Werkt vaker niet dan wel...Soms gaan de leds even aan maar vaak ook niet. Het werkt dan ook meestal niet. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik dacht eerst aan stroomvoorziening maar de USB hub zit in mijn Dell monitor en ik mag aannemen dat die powered is?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
Als het een ultrasharp is , is er maar 1 usb poort powered dacht ik .

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ok! Ga ik me daar tóch eens in verdiepen en dingen uitproberen. Weet jij zo uit je hoofd welke poort dat zou moeten zijn (zo niet dan zoek ik zelf even).

Edit: ach natuurlijk, er zit een USB laadpoort op. Daar heb ik hem nu op aangesloten, is drivers aan het zoeken. Duurt wel lang, doet vooralsnog niks...

[ Voor 33% gewijzigd door JT op 04-09-2016 13:08 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel