Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zoek een tablet PC waar Windows op staat.Ik dacht eerst aan een asus tablet t100 maar deze heeft geen camera achteraan waarmee ik de les kan opnemen.
Na wat rond kijken op tweedehands site zag ik dat er een surface 2 bestond met Windows 8 .1. Prijzen tussen de 150 en 300€ euro tweedehands en geen garantie.
Toen vond ik dit toestel nieuw LENOVO IdeaPad Miix 300-10IBY heeft wel een camera achteraan en heeft 2 jaar garantie prijs 220€.Maar een paar reviews gevonden.Is dit een goed toestel,wat is er belangrijk als je zo een toestel koopt waarop letten,Bij deze tablet LENOVO is dit met losse of vaste batterij?
Ga ik vooral gebruiken voor school tekstverwerking ,internet,tutorials avi filmpjes te bekijken.prijs tussen de 200 a250€

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk voor deze te gaan Asus Transformer Book T100HA FU002T 10.1" Grå Windows 10 Home 64-bit

is ook nog binnen het budget.
Wat ik me nog afvraag bestaan er tablets met cd-rom in ?
werkt een tablet altijd op een vaste batterij of kan men de batterij wisselen ?
Bestaan er laptops met een camera op de achterkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:12:
is ook nog binnen het budget.
Wat heb je zelf al gevonden of gezocht? De meeste vragen kun je zo opzoeken op internet.

Heb je verder nog eisen betreft het formaat van de tablet?

Als laatste. Ik heb een oudere versie van de T100 en die bevalt erg goed. Windows 10 werkt er prima op, apparaat is snel en touscreen werkt ook prima.

Het is en blijft wel een tablet, dus het scherm en toetsenbord zijn aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
reeds de gehele namiddag zitten lezen navraag gedaan in verband batterij bij zaak die replace batterijen doen zei wisten het ook niet. Ik heb test gedaan om video op te nemen met mijn smartphone met windows
deze stop meestal na 8 a 9 minuten SD kaart kan de informatie niet vlug genoeg opslagen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:25:
reeds de gehele namiddag zitten lezen navraag gedaan in verband batterij bij zaak die replace batterijen doen zei wisten het ook niet.
Om je vragen dan alsnog te beantwoorden.
Er bestaan geen tablet waarbij de accu verwisselbaar is door de user zelf. En zouden ze bestaan, zijn het er misschien één of twee. (Ik ken er in ieder geval geen)
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:12:
Nee. Daar is geen ruimte voor. Je kan wel een losse USB-cdspeler kopen.
Komt niet veel voor en zijn ze er wel dan zijn het meestal geen laptops, maar tablets met losse toetsenborden. Kijk maar.
Ik heb test gedaan om video op te nemen met mijn smartphone met windows
deze stop meestal na 8 a 9 minuten SD kaart kan de informatie niet vlug genoeg opslagen .
Geen idee wat dit ermee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:32:

Geen idee wat dit ermee te maken heeft?
bedankt voor de hulp reeds .
Dit heeft met volgende te maken standaard bij windows een app waarmee je video kan opnemen
bij mijn smartphone met windows 8.1 is dit ook zo .Dus heb ik ook eens de test gedaan met video opnemen
met mijn smartphone is eigenlijk te vergelijken als hoe het met een tablet zou zijn of dit goed zou gaan naar de Sd kaart heeft problemen niet snel genoeg dus moeten de videobeelden op de interne geheugen ruimte worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:51:
[...]
Dit heeft met volgende te maken standaard bij windows een app waarmee je video kan opnemen
bij mijn smartphone met windows 8.1 is dit ook zo .Dus heb ik ook eens de test gedaan met video opnemen
met mijn smartphone is eigenlijk te vergelijken als hoe het met een tablet zou zijn of dit goed zou gaan naar de Sd kaart heeft problemen niet snel genoeg dus moeten de videobeelden op de interne geheugen ruimte worden opgeslagen.
Waarschijnlijk heb je gewoon een low-end model of een hele trage SD kaart. Zou er in ieder geval maar niet vanuit gaat dan het op de tablet ook niet goed werkt.

Heb je al een andere video app geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:18:
[...]

Waarschijnlijk heb je gewoon een low-end model of een hele trage SD kaart. Zou er in ieder geval maar niet vanuit gaat dan het op de tablet ook niet goed werkt.

Heb je al een andere video app geprobeerd?
De SD kaart is classe 4 .Welke classe raad je me aan ?
weinig video recording app te vinden spy cam lijkt me wel iets maar is niet gratis.
Heb proberen de app te kopen maar als ik probeer met PayPal te betalen dan wordt er steeds naar kredietkaart nummer gevraagd waarom weet ik ook niet op mijn account staat nog voldoende geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:55:
De SD kaart is classe 4 .Welke classe raad je me aan ?
Class 10 is in ieder geval het snelste kaartje, dus wellicht ligt daar je probleem. Maar zonder het typemerk van je telefoon kan ik ook niet kijken wat er in past.

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:32:
[...]

Class 10 is in ieder geval het snelste kaartje, dus wellicht ligt daar je probleem. Maar zonder het typemerk van je telefoon kan ik ook niet kijken wat er in past.[/quote]
de telefoon is een microsoft lumia 640 4G 8GB
Pagina: 1