Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
a

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2019 11:33 ]

Alle reacties

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:03
Ik heb zelf slechte ervaringen met LG, de telefoons die ik had waren na een tijdje 5-6 maanden helemaal op ik ben nogal een poweruser en de telefoon viel gewoon uit momenteel ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S7 Edge daar voor had ik een Galaxy S4, Iphone 5, Iphone 6 en een Iphone 6s nou moet ik zeggen dat de Galaxy S7 een hele grote upgrade is t.o.v de Galaxy S4 over de Iphone 6 & 6s gesproken ik had met de 6 altijd ram problemen bij de 6s was dit al minder door de 2gb ram geheugen maar omdat nu al de Iphone 7 zo al uitkomt vond ik het niet meer waard om de 6s te behouden en ben ik voor de Edge gegaan wat een super toestel is ik ben gelukkig nog tegen niks aangekomen.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:02
Ik heb persoonlijk de LG g2 gehad die de volle 2 jaar meeging en nu de LG g4 die ook nu al een half jaar meegaat. Echt top toestellen! Totaal niks mis met de kwaliteit zoals hier boven is beschreven. Ik zou lekker voor de G5 gaan, omdat het inderdaad wel wat anders is. Bij de G5 zit bijvoorbeeld de vingerscanner en aan/uit knop op de achterkant waar je eigenlijk altijd je wijsvinger houd. Lees anders ook is de reviews van tweakers en andere hardware sites.

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-11 19:38
De G5 is zo ongeveer in ieder opzicht minder dan de S7 dus de keuze lijkt me vrij simpel.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:19

Cyphax

Moderator LNX
X2X2X schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:14:
De G5 is zo ongeveer in ieder opzicht minder dan de S7 dus de keuze lijkt me vrij simpel.
Moet je eigenlijk wel beter onderbouwen.
Ze hebben dezelfde soc als het goed is dus ze moeten ongeveer even snel zijn. Ze hebben wel andere camera's; autofocus van de samsung is bizar snel, de LG heeft een secundaire groothoeklens. Net wat je fijner vindt. De g5 heeft geen wireless charging, de g5 heeft een usb-c-aansluiting. Erg fijn. Met quickcharge zit ie vrij snel vol. De Friends worden niet goed benut dus daar hoef je het op zich niet voor te doen, al heb ik wel mensen heel erg positief over de 3rd party dac zien schrijven, dus da's voor een audiofiel het overwegen waard. De verwisselbare batterij van de lg is voor sommige mensen een pluspunt, de batterijtijd is daarentegen slechts OK.
Ik vind de s7 edge de mooiste smartphone op de markt intussen; mijn g5 zit in een slanke bumpercase wat m heel goed staat.

Ik heb geen ervaring met de samsungs maar wel met de g5 en dat is voor mij een hele fijne telefoon waar ik heel gelukkig mee ben. :)
Ik heb toevallig veel meer ervaringen met lg-toestellen (P500 en P970). Die doen het nog prima, heb ze nog liggen. Lg was wel heel traag met nieuwe androidversies. Bij de p970 kwam de update naar ICS pas beschikbaar nadat Jellybean al draaide in de vorm van cyanogenmod. :P
Maargoed, ze kwamen de belofte na, dat wel :)

Saved by the buoyancy of citrus

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 11:56
Zowel de S7 als de G5 gehad. De S7 is meetbaar beter op sommige punten (helderder scherm, langere accuduur bijv.), maar uiteindelijk vind ik de G5 een fijnere telefoon. De Edge-variant van de Samsung is niet altijd fijn vast te houden, de software is minder aanpasbaar als die van LG, en ik vind de USB-C lader ook prettiger en sneller als de Samsung-lader. Daarnaast reageert de LG ook een fractie sneller. Het ligt er een beetje aan wat je belangrijk is, maar sluit de G5 zeker niet meteen uit.

[ Voor 5% gewijzigd door crankthisup op 03-09-2016 22:26 ]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:53
Daarom. Wat vind je belangrijk. Hecht je waarde aan verwisselbare accu of groothoek camera dan kom je bij de G5 uit. Vind je beeldscherm en accuduur erg belangrijk dan is de S7 Edge de bom.

Ik denk na allerlei reviews gelezen te hebben dat de S7 op meeste vlakken beter is en de Edge is qua design en accu nog weer een stukje beter. De Edge is wel lastiger vast te houden dus hou daar rekening mee. Met hoesje dan vervalt dat punt ook weer.

Die 100 euro verschil zit natuurlijk ergens in. Ik kan een hele lijst maken van punten maar er zijn reviews genoeg te vinden.
In ieder geval zul je met beide toestellen wel tevreden zijn denk ik.

Verwijderd

Of je wacht nog even op de LG V20 maar de comments hier boven zijn uitstekend zeg!
Zelden lees ik zulke goede reacties onderbouwingen 👌

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:55:
Of je wacht nog even op de LG V20 maar de comments hier boven zijn uitstekend zeg!
Zelden lees ik zulke goede reacties onderbouwingen 👌
Jammer dat je zelf niet even onderbouwt waarom hij even op de LG V20 zou moeten wachten.

on topic: De vraag die je jezelf moet stellen is, of je zit te wachten op het hele modulaire systeem van die G5. Het oogt handig maar het aantal modules is beperkt en prijzig volgens mij. Ik zelf zit bijvoorbeeld niet echt om zo'n modulair systeem te wachten omdat ik me niet aan het gevoel kan onttrekken dat het kwestbaar is.
Pagina: 1