Ik heb laatst een MSI R9 290 GAMING 4G gekocht, nu werkt de GPU prima alleen fluctueert het GPU gebruik altijd tussen 0 en 100% het blijft niet op een stabiele 60% of iets in die richting zelfs bij games die niet erg grafisch veeleisend zijn. Volgens mij is dit niet echt normaal gedrag iemand een idee waardoor dit zou komen? Voorbeeld (Game: Grim Dawn) :http://imgur.com/a/6ku2v
Ik heb al geprobeerd geprobeerd andere drivers te installeren namelijk de 16.8.3 hotfix, maar die vertoont helaas hetzelfde gedrag, verder heb ik geprobeerd vsync aan en uit te zetten, maar dit had ook geen effect.Verder heb ik geprobeerd hem te overclocken en underclocken maar dat maakte voor beiden gevallen niks uit.
Mijn PC heeft voor de rest
Drivers Crimson 16.7.3
Processor: i5 2500K
Ik heb al geprobeerd geprobeerd andere drivers te installeren namelijk de 16.8.3 hotfix, maar die vertoont helaas hetzelfde gedrag, verder heb ik geprobeerd vsync aan en uit te zetten, maar dit had ook geen effect.Verder heb ik geprobeerd hem te overclocken en underclocken maar dat maakte voor beiden gevallen niks uit.
Mijn PC heeft voor de rest
Drivers Crimson 16.7.3
Processor: i5 2500K