www.lowlands.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
Elke keer erger ik me weer dood aan deze site. De kleuren, de drukke animaties, de geluiden, aaargh..... :(

Of mis ik nu de "gedachte" hierachter?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

ben het helemaal met je eens!, vrezelijk irritante site :(

vooral als je bij het nieuws gedeelte kijkt, dan krijg je zo'n storingseffectje |:( en een paar van die irritante springende lowlands logotjes erdoor die maar niet weg gaan.

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Ja, dat vind ik dus ook! Vorig jaar was dat ook al zo en toen deed ie het niet eens in Netscape :( Heb ik bij deze trouwens nog niet getest...

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ja vet irritant....
lijkt mtv wel.
Op woensdag 27 juni 2001 22:57 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook! Vorig jaar was dat ook al zo en toen deed ie het niet eens in Netscape :( Heb ik bij deze trouwens nog niet getest...

Verwijderd

Mee eens, zware overkill aan knipperende bullshit (mtv heeft ook altijd het idee dat dat jong en snel is). Ik moest 1 minuut lang kijken voor ik het festivalprogramma kon vinden...

Site van metropolis festival (gratis festival a.s. zondag in rotterdam) vind ik veel beter. Overzichtelijk, geeft de informatie die je hebben moet, en ziet er toch strak uit zonder teveel overbodige onzin. Wat moet ik met knoppen waar 'zweet', 'jack' en 'plof' opstaat?

Hij doet het btw wel in netscape, dat valt dan weer mee...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

:)

Lowlands doet het elk jaar weer om een site te maken die wodnerbaarlijk goed in een irritante manier is.

www.lowlands.nl is de VPRO van het internet :) Denk ik. Nu als iemand mij om argumenten voor mijn gedachten gaat vragen, dan zou het uitleggen toch niet werken ;)

Wie gaat er trouwens allemaal? Vulpes neem ik aan als fatsoenlijk langharig tuig dat ie' is.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op het forum op die site wordt gevraagd wat je van lowlands.nl vind. De reacties zijn idd niet al te positief...

(die site is overigens zo overzichtelijk dat ik het forum niet meer terug kan vinden :( argh)

edit:

ik ga ook! :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
* Tourniquet gaat ook!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

hehe, ik vind het wel een leuke site. Ok, het is alles behalve overzichtelijk maar ik had geen moeite met het vinden van het forum en agenda. Zegt dat wat over mij of over jullie newbieness hihi :+ :P :)

hehe de site is wel erg vreemd. mijn window begon zomaar te bewegen :? Anders is leuk, maar is jammer genoeg niet altijd functioneel.

//en verder ben ik waarschijnlijk ook op lowlands EN metropolis festival.

Verwijderd

kben van de partij! Prodigy, Delinquent Habits, System of adown! wordt vet!

Verwijderd

Het klote van die site is dat ook alles zwaar onoverzichtelijk is.....
En info zoeken? Nee mij lukt het niet hoor....
Wat een K*tsite! :r

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ernstig onduideijke site idd.
'k Hou sowieso niet van sites die _en_ volledig in flash zijn (zelfs een soort van discriminatie naar alle surfers achter dichtgespijkerd proxy's), _en_ die een nieuw venster openen.
Het had ook allemaal in het eerste venster gekunt.

* Koffie kan overigens echt niet het programma vinden.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

In de hoop (en de verwachting) dat festival beter is dan site ga ik er natuurlijk ook wel heen....

edit: oh ja voor koffie: programma staat rechtsbovenaan! :)

Verwijderd

?!?! is dit een sitechek? ;)
btw ja wel erg lelijke site :'(

Verwijderd

Ze zijn nog steeds bezig over Rammstein te discussiëren... Lijkt me wel fet cool als die luitjes komen >:)

Verwijderd

Hmm, het is wel een druk geheel, die site. (krijg er koppijn van :) )

Aan de andere kant, ik vind het wel passen bij Lowlands. Duidelijk van navigatie kan wel iets beter.

Volgens mij wordt ie gemaakt door Fabrique.

Verwijderd

Nare site is het. In opera werkt het helemaal niet :( Dan beweegt dat pop-up venster zichzelf uit beeld als je de bandslist bekijkt. Hoe irritant.

Verwijderd

Hmm, niet compatible in opera. Verdient geen schoonheidsprijs.

Aan de andere kant. Bij deze site is duidelijk schreeuwerigheid en allerlei visuele trucs een uitgangspunt en dat kost aardig wat inspanning om op elke broser te laten werken.

Denk dat de meeste opdrachtgevers de sitebouwer liever zijn tijd aan andere dingen laat besteden dan aan het compatible maken voor Opera. ;) (<1% van de internetpopulatie of zo, en hebben altijd nog een andere browser geinstalleerd...)

Verwijderd

Als Lowlands.nl een kledingstuk was dan was het een foute jaren70 soep cq bloemetjesjurk :)

Weet iemand wie voor deze poel des verderfs verantwoordelijk is?

Hopen dat het festival koeler is :)

/me is ook van den partij

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 22:02
Op vrijdag 29 juni 2001 13:18 schreef Nem0 het volgende:
Nare site is het. In opera werkt het helemaal niet :( Dan beweegt dat pop-up venster zichzelf uit beeld als je de bandslist bekijkt. Hoe irritant.
Idd. erg irratant...., maarja, dit is denk ik niet voor de gemiddelde operagebruiker gemaakt.... :'(

Verwijderd

Die site is idd zwaar bagger..........
ìkkie ben ook aanwezigg (heideroosjes less than jake etc :P ) lowlens roels

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 18:42 schreef KoMpAk het volgende:
Die site is idd zwaar bagger..........
ìkkie ben ook aanwezigg (heideroosjes less than jake etc :P ) lowlens roels
Ah, nog een Heideroosjes lover! :)

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:43
Op zaterdag 30 juni 2001 10:12 schreef TheProspector het volgende:
Ah, nog een Heideroosjes lover! :)
/me ook een Heideroosjes lover

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:31

Wuursj

want worst is al bezet

Op zaterdag 30 juni 2001 10:42 schreef blackboarder het volgende:

[..]

/me ook een Heideroosjes lover
Dan doet weurst ook maar mee. Echte 'lover' ! (ook al vind ik het woordt lover niet echt bij de Roosjes passen

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

/me aanbidt de heideroosjes ook zwaar

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

IK HAAT DIE SITE.

Hij is lelijk, moeilijk, kut, zuur, irritant en ik kan niet eens een schema krijgen van de optredens omdat je dan maar de Volkskrant had moeten kopen :(

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op vrijdag 29 juni 2001 17:36 schreef J-roen het volgende:

Weet iemand wie voor deze poel des verderfs verantwoordelijk is?
ja, Fabrique uit Delft

www.jurgroessen.nl

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Idd lelijke site, maar daar komen toch beetje alto figuren en zo?? Drugs etc?? <:) grapje, geen flame

Maar is dit niet SPAM? Er werd er een gesloten omdat iemand een site heel mooi vind. Als je er 1 lelijk vind mag je die denk ik ook niet plaatsen/

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Spam? Ik denk niet echt dat lowlands spam nodig heeft en het is altijd leuk om weer over de lowlands sites te bitchen, want elk jaar is de lowlands site weer uniek irritant in het gebruik.

Ik zou wel eens de concept verslagen willen lezen van den Fabrique, leuk bedrijf alleen irritant ;)

|{ brrr }] |

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Wat een ongenadige kutsite :r :r
Vies gewoon.

* drm gaat het, ondanks de -piep-site toch naar zijn zin hebben daar

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Gisteren net twee tickets to paradise binnengekregen, let allen even op de prijs :P
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=140509

• Willem
  • Laatst online: 22:08
Gelukkig maar :)

En bedankt voor het nutteloos kicken.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.