If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
vooral als je bij het nieuws gedeelte kijkt, dan krijg je zo'n storingseffectje
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
lijkt mtv wel.
Op woensdag 27 juni 2001 22:57 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook! Vorig jaar was dat ook al zo en toen deed ie het niet eens in NetscapeHeb ik bij deze trouwens nog niet getest...
Verwijderd
Site van metropolis festival (gratis festival a.s. zondag in rotterdam) vind ik veel beter. Overzichtelijk, geeft de informatie die je hebben moet, en ziet er toch strak uit zonder teveel overbodige onzin. Wat moet ik met knoppen waar 'zweet', 'jack' en 'plof' opstaat?
Hij doet het btw wel in netscape, dat valt dan weer mee...
Lowlands doet het elk jaar weer om een site te maken die wodnerbaarlijk goed in een irritante manier is.
www.lowlands.nl is de VPRO van het internet
Wie gaat er trouwens allemaal? Vulpes neem ik aan als fatsoenlijk langharig tuig dat ie' is.
|{ brrr }] |
Verwijderd
(die site is overigens zo overzichtelijk dat ik het forum niet meer terug kan vinden
ik ga ook!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
hehe de site is wel erg vreemd. mijn window begon zomaar te bewegen
//en verder ben ik waarschijnlijk ook op lowlands EN metropolis festival.
Verwijderd
En info zoeken? Nee mij lukt het niet hoor....
Wat een K*tsite!
'k Hou sowieso niet van sites die _en_ volledig in flash zijn (zelfs een soort van discriminatie naar alle surfers achter dichtgespijkerd proxy's), _en_ die een nieuw venster openen.
Het had ook allemaal in het eerste venster gekunt.
* Koffie kan overigens echt niet het programma vinden.
Verwijderd
edit: oh ja voor koffie: programma staat rechtsbovenaan!
Verwijderd
Verwijderd
Aan de andere kant, ik vind het wel passen bij Lowlands. Duidelijk van navigatie kan wel iets beter.
Volgens mij wordt ie gemaakt door Fabrique.
Verwijderd
Verwijderd
Aan de andere kant. Bij deze site is duidelijk schreeuwerigheid en allerlei visuele trucs een uitgangspunt en dat kost aardig wat inspanning om op elke broser te laten werken.
Denk dat de meeste opdrachtgevers de sitebouwer liever zijn tijd aan andere dingen laat besteden dan aan het compatible maken voor Opera.
Verwijderd
Weet iemand wie voor deze poel des verderfs verantwoordelijk is?
Hopen dat het festival koeler is
/me is ook van den partij
Idd. erg irratant...., maarja, dit is denk ik niet voor de gemiddelde operagebruiker gemaakt....Op vrijdag 29 juni 2001 13:18 schreef Nem0 het volgende:
Nare site is het. In opera werkt het helemaal nietDan beweegt dat pop-up venster zichzelf uit beeld als je de bandslist bekijkt. Hoe irritant.
Verwijderd
ìkkie ben ook aanwezigg (heideroosjes less than jake etc
Verwijderd
Ah, nog een Heideroosjes lover!Op vrijdag 29 juni 2001 18:42 schreef KoMpAk het volgende:
Die site is idd zwaar bagger..........
ìkkie ben ook aanwezigg (heideroosjes less than jake etc) lowlens roels
/me ook een Heideroosjes loverOp zaterdag 30 juni 2001 10:12 schreef TheProspector het volgende:
Ah, nog een Heideroosjes lover!
Dan doet weurst ook maar mee. Echte 'lover' ! (ook al vind ik het woordt lover niet echt bij de Roosjes passenOp zaterdag 30 juni 2001 10:42 schreef blackboarder het volgende:
[..]
/me ook een Heideroosjes lover
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Hij is lelijk, moeilijk, kut, zuur, irritant en ik kan niet eens een schema krijgen van de optredens omdat je dan maar de Volkskrant had moeten kopen
ja, Fabrique uit DelftOp vrijdag 29 juni 2001 17:36 schreef J-roen het volgende:
Weet iemand wie voor deze poel des verderfs verantwoordelijk is?
Maar is dit niet SPAM? Er werd er een gesloten omdat iemand een site heel mooi vind. Als je er 1 lelijk vind mag je die denk ik ook niet plaatsen/
Ik zou wel eens de concept verslagen willen lezen van den Fabrique, leuk bedrijf alleen irritant
|{ brrr }] |
Vies gewoon.
* drm gaat het, ondanks de -piep-site toch naar zijn zin hebben daar
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
En bedankt voor het nutteloos kicken.
Dit topic is gesloten.
![]()