Ok, hier is het verhaal. Ik heb GP3 gekocht. Ik speel op amateur niveau (jaja, ieder zijn begin). Als ik b.v. op Hockenheim rijd in mijn Mclaren ga ik zo'n 300Km/h, terwijl de rest mij op de rechte stukken met 350Km/h voorbij zoeft. Ik gebruik de standaard instellingen van mijn auto. Die zouden toch niet zo verschrikkelijk slecht moeten zijn, of vergis ik me hierin??
Blijkbaar wel...
Naast het tweaken van je computer kun je je nu ook bezig houden met het tweaken van je auto...
Naast het tweaken van je computer kun je je nu ook bezig houden met het tweaken van je auto...
gewoon ff de versnellingen iets hoger zetten en de vleugels iets minder.. ga je al een stuk sneller op de rechte stukken. Je moet alleen niet te ver gaan want dan accelereer je niet meer snel of breek je erg snel weg in bochten.. gewoon aldoor uitproberen tot je de optimale settings hebt..
Vleugels, dempers, vering, versnellingsbakverhoudingen ed instellen. Begin eerst maar met de vleugels wat lager te zetten.
nogal makkelijk he
waarom denk je dat je de instellingen van je auto kunt aanpassen?
Je kunt natuurlijk gewoon naar www.alphaf1.com en de beste configgen nemen voor je wagen.
maar als je een echte Diehard bent zoek je het natuurlijk zelf helemaal uit
wat wel helpt is de dempers laag zetten en de anti-rollbar ook 1 lager zetten (voor en achter)
waarom denk je dat je de instellingen van je auto kunt aanpassen?
Je kunt natuurlijk gewoon naar www.alphaf1.com en de beste configgen nemen voor je wagen.
maar als je een echte Diehard bent zoek je het natuurlijk zelf helemaal uit
wat wel helpt is de dempers laag zetten en de anti-rollbar ook 1 lager zetten (voor en achter)
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Ik heb het net ook ff opgehaald, 19,95 is geen geld voor zo'n goed spel. Net ff wat rondjes gereden en meteen verslaafd! Microprose maakt gewoon goed spul, ik heb zo'n beetje 'alle' F1 games voor de PC al gezien maar niet een kon me echt boeien, sommigen spellen speelden gewoon voor geen meter en dan heb ik 't na 1 rondje wel weer gezien. Zal van de week m'n racestuur ff aansluiten en 'm uitgebreid gaan testen
Microprose bedankt
Microprose bedankt

Wacht maar tot je in de regen terecht komt... Ben nog steeds (weinig tijd gehad laaste maand) bezig met de 100% Grand Prix van Argentinie enneuh ronde 59 en nog steeds veel regen ..
Zo ontzettend gaaf om te zien hoe de lucht betrekt, grijs wordt en dan gaat regenen. Nog gaver.. op sommige stukken regent het wel.. en sommige stukken zijn droog! Over tactische problemen gesproken..
Zo ontzettend gaaf om te zien hoe de lucht betrekt, grijs wordt en dan gaat regenen. Nog gaver.. op sommige stukken regent het wel.. en sommige stukken zijn droog! Over tactische problemen gesproken..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar nu ik dat weer lees van die weersveranderingen ga ik het denk ik toch maar weer eens installeren...
ff offtopic, maar dit is dus wel een extreem toffe smiley
ff offtopic, maar dit is dus wel een extreem toffe smiley

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Nog een probleem. Als het regent zijn alle banden niet meer zwart, maar..... alle kleuren van de regenboog
allemaal gekleurde punten. Ik heb de wijzigingen van 2001 er overheen gezet. Iemand soortgelijke problemen?
Erhm nee. Ik gebruik gewoon de GPEdit files voor seizoen 2000 en mijn banden zijn gewoon..bandenkleur.. om het zo maar te zeggen. Ook in de regen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1