Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Raizura
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 03-09-2016
Hallo,

Recent heb ik een Wii U aangeschaft en wilde daarmee ook graag online tegen anderen spelen (Pokken Tournament en Super Smash Bros). Helaas kreeg ik al snel de error code 118-0516 wat dus betekent dat de beveiliging van mijn router en internet de Wii U niet toelaat om een connectie te maken. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit probleem hebben gehad en hoe je dit het beste en het makkelijkste kunt oplossen?

Als het helpt, wij hebben een Technicolor router van Tele2.

Alvast bedankt :)

Alle reacties

• hayate666
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 00:09

hayate666

zwaardfetisjist

http://en-americas-suppor...s/detail/a_id/13214/p/431

Hier heb je een troubleshooter die je kunt volgen als je deze foutcode krijgt. Het kan te maken hebben met verschillende oorzaken.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True