Thumps up notificatie maar waardering gewoon op 0

Pagina: 1
Acties:

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
Ik krijg een notificatie voor een thumps up voor deze reactie:
TWyk in "Tado Smart Thermostat Topic"
maar hij staat gewoon op nul.

Dan heb ik liever geen notificaties...

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat komt doordat iemand zijn +1 weer teruggetrokken heeft. Als het goed is, heb je nu ook een thumb-up-notificatie van mij.

Notificaties kun je per categorie in- en uitschakelen: https://tweakers.net/instellingen/notificaties/

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 02-09-2016 17:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
Room42 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:24:
Dat komt doordat iemand zijn +1 weer teruggetrokken heeft. Als het goed is, heb je nu ook een thumb-up-notificatie van mij.
Heb jij hem ook teruggetrokken dan?
Als iemand de thumps up terugtrekt voor de notifcatie is gezien kan die notificatie wel weg

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TWyk schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:26:
[...]

Heb jij hem ook teruggetrokken dan?
Yep.
Als iemand de thumps up terugtrekt voor de notifcatie is gezien kan die notificatie wel weg
Eens :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

TWyk schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:26:
[...]

Dat zou inderdaad logisch zijn, echter is er voor gekozen om dat bij de introductie (nog) niet te implementeren omdat het simpelweg extra werk kost voor een situatie die (als het goed is) weinig voor zal komen..

Intentionally left blank

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14

MsG

Forumzwerver

Of het weinig voorkomt hangt af van wanneer je de notificatie krijgt lijkt me? Krijg je die meteen als iemand er op drukt? Ik heb op mobiel heel vaak dat ik per ongeluk op de +1 druk en hem er later weer intrek.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die notificatie wordt inderdaad meteen verstuurd.

Intentionally left blank

Pagina: 1