pricewatch headset type selector

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
In de Pricewatch, kun je bij de koptelefoons een type specificeren, zoals; over ear, on ear, in ear.
Bij de headsets bestaat deze typering niet, lastig als je op zoek bent naar een 'on ear' headset.
Indien ik bij trefwoord 'on ear' in tik, blijven er 2 headsets over, beide van Steelseries.
Maar er zijn er veel meer, Sennheiser bijvoorbeeld heeft er een hele serie, Logitech en Creative ook.
Maar binnen de Pricewatch zijn deze moeilijk in 1 lijst te krijgen.

Dus mijn verzoek, voeg een type selector toe aan de headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Spinner schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:34:
In de Pricewatch, kun je bij de koptelefoons een type specificeren, zoals; over ear, on ear, in ear.
Bij de headsets bestaat deze typering niet, lastig als je op zoek bent naar een 'on ear' headset.
Indien ik bij trefwoord 'on ear' in tik, blijven er 2 headsets over, beide van Steelseries.
Maar er zijn er veel meer, Sennheiser bijvoorbeeld heeft er een hele serie, Logitech en Creative ook.
Maar binnen de Pricewatch zijn deze moeilijk in 1 lijst te krijgen.

Dus mijn verzoek, voeg een type selector toe aan de headsets.
We willen in de (hopelijk) nabije toekomst alle audio-categorieën eens goed indelen, dit zullen we tegen die tijd meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
De nabije toekomst is gearriveerd, de microfoon van mijn sennheiser heeft het opgegeven.
Ik wil een nieuwe headset, ON EAR met USB aansluiting.
Succes in de Pricewatch welke niet is veranderd. Binnen de headset sectie is het niet mogelijk om 'ON EAR' te selecteren, dus zal ik op het oog moeten afgaan of een set ON of OVER the ear is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Spinner, helaas kunnen we je nog steeds niet helpen op dit gebied. Het staat nog steeds op de planning, maar met lage prioriteit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinner
Ik schat dat de 'nieuwe Sennheiser' over 4 jaar weer aan vervanging toe is. Misschien dat in 2021 de Pricewatch wel over die mogelijkheid beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
Ik ben erg benieuwd naar jullie planning, zou je daar eens een artikel aan kunnen wijden ?
Het zou interessant zijn om te zien wat er dan gebeurd met de categorie indeling bij de headsets, staat vast op de planning met prioriteit nul, dus al wat er naar voren komt, gaat voor.

Op die manier is het een loze belofte.
Het is inmiddels 2021, mijn eerste post met betrekking tot dit onderwerp dateert van 2016 maar is nog steeds actueel voor mij.
Sennheiser's assortiment voor ON the ear, is tegenwoordig beperkt tot call center setjes, met 1 speaker op 1 oor, mono dus.
Ik heb totaal geen zicht meer op wat er dan nog wel beschikbaar is en de Pricewatch kan me nog steeds niet helpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Spinner op 02-01-2021 16:37 ]

Pagina: 1