[forum][bug] Binnen [small] werkt [list] en [li] niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[bug][forum] Bij een quote en binnen [small] werkt [list] en • niet meer. Je krijgt de tags in de preview gewoon te zien. Ik heb iets dergelijks (met andere tags?) ook al eens op het forum gezien, maar toen dacht ik dat dat de fout van quoter/poster was. (niet meer werkende tags in een quote, die dan gewoon te zien waren)

Gistermiddag zijn mijn zonnepanelen eindelijk geleverd:
[list]
[li]9* JA solar 290wp (totaal 2610wp)[/li]
[li]SMA Sunnyboy 2.5[/li]
[li]Flatfix Fusion montagesysteem[/li]
[/list]
Het meeste werk was naar boven brengen van alle dozen en panelen. [...].

Bovenstaande is dus letterlijk in het voorbeeld van de reactie als quote te zien.

En hier: onetime in "Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 5"

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[small] is er ook niet voor bedoelt om allerlei content met opmaak te bevatten. Dit is dus feitellijk 'by design' :)

Intentionally left blank

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daar heb je 't over HTML en niet over UBB en de parser die het allemaal moet omzetten. Dit gaat allemaal samen met CSS regels. Er zijn meer zaken die je niet kan combineren. Code blokken bijvoorbeeld kan je ook niet zomaar gebruiken met small en mo. En wat te denken aan quotes in een spoiler tag? Doet het ook niet.

Sommige tags staan nou eenmaal hoger in de ranglijst mbt opmaak en kunnen daarom geen extra opmaak bevatten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

onetime schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:19:
Jakkes! 8)7 Ontsla die ontwerper! }:O :+ Dat kan je toch gewoon naar html doorzetten! O-) :? ;w
Ware het niet dat een <ul> in een <small> niet mag, dus nee, dat kun je niet naar html omzetten :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat mij betreft is dit een wontfix. Tekst-opmaaktags zoals [small] zijn gewoonweg niet bedoelt om hele stukken andere opmaaktags te omvatten

Intentionally left blank

Pagina: 1