Toon posts:

carkit switch bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
stel, ik rij nu met de wagen en mijn telefoon is via bluetooth verbonden met de autoradio. Maar mijn man rijdt morgen met de wagen en moet zijn telefoon eerst manueel verbinden met de autoradio via bluetooth.

Is er een autoradio die dit automatisch doet zodat we niet telkens manueel moeten switchen.

wij hebben nu een kenwood dpx radio steken, en deze doet het niet, ookal zijn beide telefoons al verbonden geweest, hiij neemt enkel de bluetooth aan van de telefoon die het laatst gekoppeld is geweest

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Welk type Kenwood DPX hebben jullie?
Ik zie wel dual phone connection staan:
Compatible models: KDC-X7000DAB / KDC-BT700DAB / KDC-X5000BT / KDC-BT500U / KMM-BT502DAB / KMM-BT302 / DPX-7000DAB / DPX-5000BT
Op: http://www.kenwood-electronics.co.uk/car/rec/bluetooth/

Maar als jullie radio er niet tussen staat ondersteund die dat misschien niet.

Moeten jullie elke keer opnieuw pairen (incl eventuele code etc.) of alleen even de Kenwood aantikken op jullie telefoon?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een dpx7000bt.
We moeten niet telkens pairen dat niet. Maar wel manueel aanklikken.

Maar bestaat er een autoradio die automatisch switched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Er zijn zeker radio's die het kunnen. Onze ingebouwde radio doet dit namelijk wel, maar hij heeft dan uiteraard een prioriteit van welke van de twee hij uit kiest.

Ik weet niet welke radio's dit zouden moeten kunnen alhoewel die uit het lijstje hierboven het gewoon zouden moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

JVC heeft 1 din (goedkoopste met bluetooth) units die zelfs 2 telefoons tegelijk kunnen handelen. Dus dan is om en om zeker geen probleem.

euhmmmm