Google Gmail: wachtwoord vergeten, hoe resetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik probeer op een gmail account in te loggen (omdat pokemon go mij ineens uitlogde) en weet mijn wachtwoord niet meer. Ik heb elk wachtwoord geprobeerd die ik ken, maar niks werkt. Als ik op wachtwoord vergeten klik, moet ik een email adres invullen en daar wordt een code heen gestuurd. Als ik die code op internet invul komt er te staan dat google niet kan verifiëren dat het mijn account is. Als ik het nu vaker probeer dan kan ik de code niet eens invullen want dan komt de melding al dat google mij niet kan verifiëren als echte eigenaar..

Ik heb op internet gezocht naar een helpdesk oid. om google te kunnen bellen met deze vraag want ik kom met geen mogelijkheid in het account, en anders moet ik opnieuw beginnen..

Hoe moet ik dit oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:14
Heb je al in het helpcentrum van Google gekeken?

https://support.google.com/mail/?hl=nl#topic=3394212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alles al gevolgd maar blijf die melding krijgen..
Dit:
"Google kan niet verifiëren dat u het bent, dus u kunt momenteel niet inloggen op dit account."

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Aangezien Gmail geen besturingssysteem is dat Windows heet past je topic niet echt hier in Windows Clients. Ik verplaats het naar de buren. Ik zal ook de topictitel aanpassen: Je bent niet de eerste die ooit GMail gebruikt dus "Google Gmail probleem" zegt zo weinig over welk probleem dan. ;)

Als je van de standaardwachtwoorden bent: kan het zijn dat je per ongeluk bijv capslock aan had bij maken van het wachtwoord, of dat je een andere toetsenbordindeling had?

https://support.google.com/mail/troubleshooter/2943007 is toch de manier. Je naar binnen 'hacken' zal niet gaan, je hebt medewerking van Google nodig.
Heb je ooit een reserve-mailadres opgegeven? Dan kan je daar een password naar laten sturen.

-

En gebruik voortaan (geen standaardwachtwoorden maar een unieke per site en) een passwordmanager, zoals Keepass :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 02-09-2016 13:40 . Reden: Smiley-overdosis verwijderd ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

Het lijkt erop dat er een verschil is voor Google of je je wachtwoord vanaf een vreemd apparaat probeert te resetten, of vanaf je telefoon waarop je aangemeld bent met hetzelfde gmail adres.

In het laatste geval kun je een prompt krijgen op je toestel met de vraag of je je wachtwoord wil resetten. Als je 'ja' klikt, kan dat vanaf dat apparaat een nieuw wachtwoord instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi demi, hier hetzelfde probleem. Ik heb mijn telefoon gereset dus ik had al mijn fotos etc op mijn google drive gezet.. nu weet ik dus mijn wachtwoord niet meer en ben ik alles kwijt. Google kan niet zeggen dat ik het ben en de sms code werkt niet meer omdat ik het denk ik al zo vaak heb geprobeert. Ook weet ik niet wanneer ik mijn google account heb aangemaakt. Heb jij al een oplossing gevonden? Want ik wil mijn account heeel graag terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem en kom geen stap verder. Zelfs als ik google bel krijg ik alleen een bandje en word na het bandje de verbinding verbroken...
Hoe kom ik alsnog in mijn google account zodat ik niet alles kwijt raak.
Pagina: 1