Toon posts:

Automatisch starten van een exe op client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met visual basic een exe gemaakt die een plaatje fulscreen voor 5 seconden in beeld geeft. Nou is mijn vraag of ik het voor elkaar kan krijgen dat een client die op onze server inlogt automatisch dit exe bestandje naar zen HD gedownload krijgt en dat deze dan ook wordt uitgevoerd. Ik heb namelijk wel eens zoiets gezien op een lan party. Dan kreeg je ineens automatisch fullscreen een logo in beeld van die server. Hoe kan ik zoiets instellen? (Als het al mogelijk is)

Alvast bedankt

Verwijderd

Probeer het eens met een logon-scriptje

Verwijderd

Topicstarter
Maar ja, het probleem is: Wat moet er in dat logon scriptje staan. Op die site werd er niets gezegd over file executing volgens mij :'(

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 09:35
Op woensdag 27 juni 2001 22:33 schreef Superdude het volgende:
Maar ja, het probleem is: Wat moet er in dat logon scriptje staan. Op die site werd er niets gezegd over file executing volgens mij :'(
Dat logon script is gewoon een batch file.

Dus
code:
1
2
3
ECHO HALLO
net use x: \\server\share
x:VBEXE

zoiets zou gewoon moeten werken.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:33 schreef Superdude het volgende:
Op die site werd wel verteld hoe je een batch file kan schrijven voor je logon-script. Zoals PieterJ al zei: je kan hier makkelijk een regeltje aan toevoegen waarin je jouw executable aanroept.

Je kunt je tranen :'( dus drogen :)