Vragen over je iPhone te herstellen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristopheS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08 17:24
Ik werk al 5 jaar in de refurb / repair industrie en heb al een goede 5000tal iPhone's op mijn kerfstok staan.

Sinds kort ben ik gepromoveerd naar hoofd / senior van een team techniekers.
We besproken eens de standaard 'self-solve' solutions dat clients naar voren brengen.
We stuiten vaak op discusion.apple.com oplossingen die soms geen steek laten.

Het idee dat ik kreeg was om video / forum oplossingen te geven die redelijk in detail gaan omtrent praktische oplossingen.

Post je log, beschrijf je probleem.
Ik wil hier graag met jullie bespreken wat een oplossing kan zijn voor jullie exotische problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik begrijp niet helemaal wat nu de bedoeling is van dit topic. Als dit is bedoeld als een soort balie voor iPhone problemen met jou/jullie oplossingen, dan ga ik het topic sluiten.

Onze ervaring is dat het beter is voor ieder probleem een apart topic aan te maken. Alles verzamelen in een 'groot' topic werkt averechts, omdat dezelfde vragen keer op keer worden gesteld, problemen ondersneeuwen en oplossingen moeilijke weer terug te vinden zijn. Problemen en oplossingen in aparte (vraag)topics, zijn, i.c.m. de tags, productkoppeling en zoekfunctie, een heel stuk eenvoudiger terug te vinden. Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.

Afgezien daarvan is het erg fijn dat je al je ervaringen en kennis met ons wilt delen :) Het lijkt me beter dat je dit doet door te posten in de al aanwezige probleemtopics. Voor een veel voorkomende probleem is het overigens prima als je een nieuw topic opent met een beschrijving en een oplossing. Dat kunnen we dan weer verzamelen in een FAQ.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristopheS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08 17:24
Daedalus schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:48:
Ik begrijp niet helemaal wat nu de bedoeling is van dit topic. Als dit is bedoeld als een soort balie voor iPhone problemen met jou/jullie oplossingen, dan ga ik het topic sluiten.

Onze ervaring is dat het beter is voor ieder probleem een apart topic aan te maken. Alles verzamelen in een 'groot' topic werkt averechts, omdat dezelfde vragen keer op keer worden gesteld, problemen ondersneeuwen en oplossingen moeilijke weer terug te vinden zijn. Problemen en oplossingen in aparte (vraag)topics, zijn, i.c.m. de tags, productkoppeling en zoekfunctie, een heel stuk eenvoudiger terug te vinden. Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.

Afgezien daarvan is het erg fijn dat je al je ervaringen en kennis met ons wilt delen :) Het lijkt me beter dat je dit doet door te posten in de al aanwezige probleemtopics. Voor een veel voorkomende probleem is het overigens prima als je een nieuw topic opent met een beschrijving en een oplossing. Dat kunnen we dan weer verzamelen in een FAQ.
Okey super, Thx :)