Toon posts:

fsaa?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry ben een newbie in dit geval.
ik heb de search gebruikt maar helaas.
heb een kyro II gekocht zonder tv-out en weet niet waaar ik de fsaa kan aanzetten.
kan iemand mij hier helpen en misschien wat verandering van instelling om nog beter te draaien.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
/me vraagt zich af of een Kyro II wel FSAA ondersteund...

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42
De Kyro 2 is heer en meester op FSAA gebied.

Verwijderd

ja de kyro II heeft fsaa, met fsaa schopt kyro II, gf2gts kont

Verwijderd

Eigenschappen van je videokaart mischien?? :?

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
als het goed is gewoon bij de eigenschappen van je videokaart, of zit er nog een speciaal progje bij ?

Verwijderd

Volgens mij zit het bij/onder anti-aliasing. Je kunt dan kiezen uit 2 of 4.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nergens eigenschappen van de kaart.
heb alleen bij beeldscherm, geavenceerd en daar kan ik wat veranderen naar default of custom.
zie nergens anti-aliasing of 2x 4x.
op de cd staat ook alleen maar temple demo, 3deep en handleiding voor de rest noppes

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

hey jimmy

kijk hier nou eens :

http://www4.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/kyroII-08.html

daar staat het toch duidelijk ?

mzzl

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[newbie vraag]
wat is/doet FSAA?
[/newbie vraag]

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 22:22

Zucht388

Dreadhead

Op vrijdag 29 juni 2001 00:34 schreef Silverfox het volgende:
[newbie vraag]
wat is/doet FSAA?
[/newbie vraag]
Als je bv een schuine lijn hebt dan kan die er soms vooral in de lagere resoluties kartelig uitzien, fsaa of anti-aliasing maakt daar dan een mooiere minder kartelige streep van door de pixels er om heen een beetje te bewerken.

correct me if im wrong!

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 29 juni 2001 12:18 schreef pierkwam het volgende:
correct me if im wrong!
Neuh, niet nodig. :) Je hebt gelijk!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 29 juni 2001 12:18 schreef pierkwam het volgende:

[..]

Als je bv een schuine lijn hebt dan kan die er soms vooral in de lagere resoluties kartelig uitzien, fsaa of anti-aliasing maakt daar dan een mooiere minder kartelige streep van door de pixels er om heen een beetje te bewerken.

correct me if im wrong!
Je kan zo bij d!nab!te ® gaan werken :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kvind dat AA tot nu toe nog niet de moeite loont....Hoge FPS-dropdown, en in games met een hoog FPS-gehalte val het haast niet op...En ALS je dan goed gaat opletten, wordt je maars gefragged.. ;)

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 29 juni 2001 13:52 schreef RaDKiLL het volgende:
Kvind dat AA tot nu toe nog niet de moeite loont....Hoge FPS-dropdown, en in games met een hoog FPS-gehalte val het haast niet op...En ALS je dan goed gaat opletten, wordt je maars gefragged.. ;)

RaD
Je let zeker niet goed op? De KyroII heeft namelijk helemaal geen vertraging als je FSAA aanzet hoor. En het ziet er allemaal best gelikt uit met FSAA aan. En er zijn meer spellen op de wereld als Quake en Unreal hoor. Als je advies wilt geven, zorg dan wel dat je info klopt en up-to-date is.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Even voor de duidelijkheid...Als je spellen speelt op 1600*1200, dan kan de FSAA weinig voor je uitrichten. Zeker als je "Fastpaced" spellen speelt. De framedrop is dan gewoon te hoog, OOK MET DE KYRO!!! Ik geef die man advies waar hij wat aan heeft, en ga niet lopen leuren over "diagonale lijntjes" die er beter uit gaan zien. Het profijt is gewoon te marginaal. :Z

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 29 juni 2001 14:21 schreef RaDKiLL het volgende:
Even voor de duidelijkheid...Als je spellen speelt op 1600*1200, dan kan de FSAA weinig voor je uitrichten. Zeker als je "Fastpaced" spellen speelt. De framedrop is dan gewoon te hoog, OOK MET DE KYRO!!! Ik geef die man advies waar hij wat aan heeft, en ga niet lopen leuren over "diagonale lijntjes" die er beter uit gaan zien. Het profijt is gewoon te marginaal. :Z
Hehe, ja duh. Als jij een kaart wilt hebben die op 1600x1200 geen verlies heeft met FSAA aan, dan kan je beter wachten op de GF4 of GF5. Het gaat er om dat in veel spellen je de effeten van FSAA wel degelijk kan zien, en dat de KyroII bijvoorbeld daar heel erg goed in is.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 14:26 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hehe, ja duh. Als jij een kaart wilt hebben die op 1600x1200 geen verlies heeft met FSAA aan, dan kan je beter wachten op de GF4 of GF5. Het gaat er om dat in veel spellen je de effeten van FSAA wel degelijk kan zien, en dat de KyroII bijvoorbeld daar heel erg goed in is.
Alleen jammer dat de drivers zo flut zijn van de kyro...
Waarom?
Crash na crash.. (heb er zelf een gehad en daarna maar omgeruild tegen betaling voor een geforce 2 pro, sneller en beter)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

....Drivers van een relatief nieuwe GPU zijn bijna altijd brak..

RaD

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 29 juni 2001 15:04 schreef RaDKiLL het volgende:
....
:?

Ja idd, die drivers zijn zo brak als wat. Dat hoor ik vaker. Erg jammer.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Toch zijn er ook genoeg verhalen van Kyro II eigenaren, die prima overweg kunnen met hun kaartje.

Valt dit niet gewoon onder het gebruikelijke verhaal, dat je bij iedere videokaart ziet?
Oftewel, de echte tweakert krijgt het wel werkend na een zoek- en speurtocht van 2 maanden? :)

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 22:22

Zucht388

Dreadhead

Op vrijdag 29 juni 2001 14:21 schreef RaDKiLL het volgende:
en ga niet lopen leuren over "diagonale lijntjes

... ... ... ;(

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

@Pierkwam:zeker het aantal replies aan het opkrikken?! Geef die jongen raad, ga niet de informatieve replies bekritiseren.

RaD

Pagina: 1