all work and no play makes Jack a dull boy.
heb ik ook moeten doen met mij abit
komt vanzelf wel goed terecht.
(ps, je kon je vorige topic ook wel omhoogschoppen)
Verwijderd
heb je deze niet dan kan je hem gewoon downloaden van de abit site.
werkt perefect
Fun while it lasted: World Community Grid!
Op woensdag 27 juni 2001 21:38 schreef elmo22 het volgende:
gewoon staat in de handleiding.
heb je deze niet dan kan je hem gewoon downloaden van de abit site.
werkt perefect
heb hier de handleiding van de abit liggen ... dat is ook geen probleem ...
maar de handleiding van de addtronics kast is zeeeeer beperkt .....
en de kabeltje daarvan zijn mij niet helemaal duidelijk ...
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Volg de kabeltjes terug met de hand naar de
ledjes/knopjes waar ze vandaam komen en plug ze dan op de juiste aansluiting(zie handleiding) op je mobo.
Het kan zijn dat je het frontje van je kast af moet halen maar dat kan geen kwaad.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Verwijderd
ik doe ze bij mij er ook altijd op, dan kijk ik wat er werkt en daarna doe ik de rest wat niet werkt 180 graden opdraaien en dan werkt het
Verwijderd
En daarvoor pak je je handleiding.
Op woensdag 27 juni 2001 21:50 schreef elmo22 het volgende:
als je de + en - veranderd van ledje, dan brand hij niet, maar er gaat niks kapot of zo.
ik doe ze bij mij er ook altijd op, dan kijk ik wat er werkt en daarna doe ik de rest wat niet werkt 180 graden opdraaien en dan werkt het
ok dan weet ik dat ik tenminste niks kan mollen ....
dankje ....
gekleurd -> +Op woensdag 27 juni 2001 21:50 schreef armor het volgende:
nou ik hie bv een groen/oranje draad van de power led .... welke is dan de +
wit -> -
Dat maakt dus niet uitOp woensdag 27 juni 2001 21:50 schreef armor het volgende:
probeer het maar gewoon, het gaat echt niet stuk (oke mammie!Op woensdag 27 juni 2001 21:50 schreef elmo22 het volgende:
als je de + en - veranderd van ledje, dan brand hij niet, maar er gaat niks kapot of zo.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
[/quote]
lol .... ja ik weet het zijn misschien wat onnozele vragen maar zoals ik al zei ...de eerste keer dat ik een kastje van scratch af bouw ....
Verwijderd
De powerled is idd wat raar bij de addtronics maar de rest is wel duidelijk toch ?
Verwijderd
ik zie op dat grote plaatje toch duidelijk dat er letters onder die pinnetjes staanOp woensdag 27 juni 2001 21:41 schreef talin het volgende:
wie wijst em aan ?
http://www.hothardware.com/reviews/images/kt7araid/board.htm
[afbeelding]
Verwijderd
Op woensdag 27 juni 2001 21:52 schreef armor het volgende:
ok dan weet ik dat ik tenminste niks kan mollen ....
dankje ....
als je iets quote graag je eigen commentaar eronder zetten, want dat leest wat makkelijker
Dit is fout het maakt wel uit hoe je hem aansluit, sluit je hem verkeerd aan, dan krijg je geen lichtOp woensdag 27 juni 2001 21:50 schreef darthdrinker het volgende:
Dat maakt dus niet uit
die staan er ook wel !!!Op woensdag 27 juni 2001 21:57 schreef Schum1 het volgende:
ik zie op dat grote plaatje toch duidelijk dat er letters onder die pinnetjes staan
maar het is/was mij niet duidelijk wat +\- was ....
maar nu moet het lukken denk ik ...