Keuze basislaptop student

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• LucasSkurdd
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-01 18:55
Mijn vraag

Wat is volgens jullie de beste BASIS laptop voor het komende schooljaar? Na een hoop gegoogle heb ik deze 4 contestants gevonden: https://tweakers.net/pric...885;551319;539569;558045/

De HP springt er voor mij uit ivb. met de grote opslag, maar deze blijkt een erg slome processor te hebben. HELP!

Alle reacties

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:05
Graag een wat completere topic start, hier kunnen we niks mee. Waar ga je de laptop voor gebruiken? Wat is je budget, etc. We zijn geen klantenservice he.
Bovendien, wat is er mis met de laptops die je hebt gevonden?

• LucasSkurdd
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-01 18:55
WWAS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:40:
Graag een wat completere topic start, hier kunnen we niks mee. Waar ga je de laptop voor gebruiken? Wat is je budget, etc. We zijn geen klantenservice he.
Bovendien, wat is er mis met de laptops die je hebt gevonden?
Hey Hey ik vraag het alleen, ik behandel niemand als klantenservice.
Basis laptop, oftewel een simpele laptop die vooral snel en mobiel is maar waar ook met meerdere programma's op gewerkt kan worden. SSD, 15,6 inch met een OK processor.

Het budget max 500, 600. Hoe goedkoper hoe beter, maar dat hangt natuurlijk van de prijs/kwaliteitsverhouding af.

thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:37
Dus je zoekt een laptop waarmee je in de trein Crysis kunt spelen en Photoshop documenten met 300+ lagen kunt bewerken? Met een terabyte SSD voor de word documenten en een 15,6" scherm.

while (! ( succeed = try ()));