dit is mijn idee
nu is mijn vraag over die drie ventilatoren boven in de kast of dat ook werkelijk een voordeel heeft als je kijkt naar de koeling van de hele handel. en oh ja dit wordt mijn eerste casemod moet ik ergens op letten zodat ik niet de hele handel straks weg kan flikkeren. I hope someone can answer meIk ga mijn kast van een ander uiterlijk voorzien ik heb hier de beschrijving staan hoe ik het wil doen..
In de kast zitten een paar geconcentreerde lampen/ledjes die precies onder de drie luchtventilatoren zitten zodat er een speciaal effectje verschijnt als de computer aan staat. Aan de voorkant is alles geverfd in een donkerblauwe kleur in uitzondering van de kleppen van de cd-rom stations / a: drive en de nog vrije plaatsen deze hebben een lichtere kleur.. ook de aan uit/ reset knop heeft een lichtere kleur. De ledjes die nu groen en oranje zijn worden vervangen door blauwe ledjes (of een andere kleur).
Aan de zijkant (liefst beide kanten) zit een uitsparing waar een plexiglazen plaat in wordt bevestigd die voorzien is van 2/3 gleuven die moeten zorgen voor de lucht toevoer. De ventilatoren aan de bovenkant van de kast trekken de warme lucht die zich bovenin ophoopt uit de kast en trekken hierdoor vanuit de gleuven in de plexiglazen platen nieuwe koude lucht van onder aan, zo is er een constante koeling (beter denk ik als een standaard koeling) aan de achterkant wordt als het goed werkt de ventilator verwijderd zodat er een gat onstaat wat hier mee gebeurd weet ik nog niet waarschijnlijk gewoon een gat.
Hier wat plaatjes om het duidelijker te maken