Toon posts:

Welk moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik heb de search al gebruikt, maar dat kon mij niet bevredigen.
Aanschouw hier mijn vraag:

Ik ga een nieuw systeempje kopen met een TB1400 266fsb, maar welk moederbord moet ik nou hebben?

Hier mijn "eisen"
-hij moet ddr ondersteunen
-hij moet een raid sontroller hebben
-hij moet of een is slot hebben of een netwerkkaart onboard
-hij moet sound onboard hebben
-hij moet (goed) overklokbaar zijn

Pleazze kom met een goed antwoord, want ik kan echt nix vinden.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Misschien een beetje flauw antwoord, maar die ijn er niet, tenminste, niet met alles onboard. Zou iets van een Epox 8K7A+ nemen. Moet je alleen nog wel een PCI Netwerkkaartje inproppen.

Music Addicted

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
Ik ben hier nu ook me bezig. De enigste die tot nu toe 266MHZ ondersteund is volgens mij MSI, type weet ik zo niet . Prijs ligt rond de 480 piek, en dat ONBOARD is alleen maar shit waar je alleen maar spijt van krijgt, das meer voor een AH of ALDI pc

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:59

FutureCow

(C) FutureCow

Asus A7M266?
of de MS-K7T-266 Pro is er ook met RAID
maar of die DDR is en al die shit da weet ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, sound onboard is omdat ik em toch op een versterker heb aangesloten en die netwerkkaart die ik nu heb is isa duzzz

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42
Asus A7M heb je met een onboard 3Com, en een onboard yamaha soundblastertje. Maar raid is die niet. Maarjah die onboard raid stelt toch geen ruk voor. Verder is het een leuk bordje, alleen als je de multiplier in wilt stellen zal je moeten solderen. Een erg domme achtie van asus, maarjah over een tijdje zal ik hier ook is gaan solderen. Die tb is gemaakt om te klokken, dus dan moet je het ook benutten. ;)

Misschien nog een suggestie de Epox. http://www.epox.nl/dutch/products/motherboard/ep-8k7a+.htm Heeft raid, en sound onboard, alleen geen isa slot. Maarjah een netwerkkaartje is tegenwoordig ook nog maar een paar tientjes.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:28 schreef Lomu het volgende:
Hallo iedereen, ik heb de search al gebruikt, maar dat kon mij niet bevredigen.
Aanschouw hier mijn vraag:

Ik ga een nieuw systeempje kopen met een TB1400 266fsb, maar welk moederbord moet ik nou hebben?

Hier mijn "eisen"
-hij moet ddr ondersteunen
-hij moet een raid sontroller hebben
-hij moet of een is slot hebben of een netwerkkaart onboard
-hij moet sound onboard hebben
-hij moet (goed) overklokbaar zijn

Pleazze kom met een goed antwoord, want ik kan echt nix vinden.
Is ddr ondersteuning erg belangerijk voor je :? Anders heb ik nog wel een heel goed alternatief wat je echt zal bevallen qua OC baarheid, raid, goeie onboard sound ondersteuning, isa slot (als je dat bedoelde in die zin met netwerkaart).

Ik zou zeggen lees deze post ff.

[topic=171750]

Verwijderd

Topicstarter
OK tnxz voor de reactie's, als die epox een beetje goed over te klokken is dan ga ik voor die. Is de sound onboard daarvan wel een beetje te pruimen qua gekraak enzow ? En zo'n Gigabyte moederbord is dat wat?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:06 schreef Lomu het volgende:
OK tnxz voor de reactie's, als die epox een beetje goed over te klokken is dan ga ik voor die. Is de sound onboard daarvan wel een beetje te pruimen qua gekraak enzow ? En zo'n Gigabyte moederbord is dat wat?
Heb je mijn reply wel gelezen :? Vind jij maar eens een ander bordje dan de iwill kk266 dat beter OC baar is. Ik heb het dan over een bordje dat de via kt133a chipset gebruikt.

Verder is de onboard sound van dat bord gewoon goed. Ondersteund de laatst snufjes. EAX, A3D. Dus goed geluid gegarandeerd.

Alleen het bord heeft geen ddr ondersteuning maar gewoon plain sdram. Is ie niks minder om *D
Pagina: 1