Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 17:48
Ik heb mijn zoveelste werktelefoon (Moto G3 ) laten vallen met als resultaat een stuk scherm.
Nu wil ik deze zelf voor een tijdelijke - en dus goedkope - variant vervangen. Ik krijg wel een nieuwe als ik het vraag, maar los het liever zelf op.

Ik zat te denken aan een Xiaomi Redmi 3(s) maar ik ben wat huiverig voor zelf klooien met roms na het bricken van mijn SII. Daarnaast voldoet deze telefoon niet aan de belangrijkste eis, namelijk het kunnen draaien van Airwatch vanwege het eigen OS.

Zelf heb ik een [url="http:/.kimovil.com/en/where-to-buy-doogee-x5-max-pro"]Doogee X5 Max Pro[/url] op het oog (wil graag android 6 en 2G). Of deze dit draait heb ik niet kunnen vinden.

Iemand tips of ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door Orsetto op 03-09-2016 06:58 ]

Alle reacties

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik heb daar zelf ook naar gekeken maar er is vaak ook veel mee mis. Waarom pak je niet gewoon een Samsung Galaxy Xcover met nieuwere android om maar wat te noemen. De behuizing is IP67 gecertificeerd, en voldoet aan de MIL-STD 810GB standaard, wat zoveel wil zeggen dat het toestel bestand is tegen behoorlijk wat stof, water, klappen, en hoge en lage temperaturen. 166 euro is niet veel geld gezien wat de concurrentie ervoor vraagt (natuurlijk zijn er gragdaties tussen een stootje en een stoot, of waterdicht en spatwaterdicht, maargoed, het ding ziet er redelijk uit en is niet al te duur).

pricewatch: Samsung Galaxy Xcover 3 Value Edition Grijs
https://www.galaxyclub.nl...-met-android-marshmallow/

Ik weet niet of airwatch erop draait maar het is samsung dusja... zal waarschijnlijk wel.

[ Voor 25% gewijzigd door govie op 03-09-2016 00:55 ]

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:47
Als je naar de Doogee X5 Max kijkt, pak dan de X5 Max Pro :)

Van de meest bekende Xiaomi toestellen kun je ook verkopers vinden die je al de juiste rom erop zetten, dan hoef je zelf niet te klooien :)

• Orsetto
Maaark schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 01:00:
Als je naar de Doogee X5 Max kijkt, pak dan de X5 Max Pro :)
Klopt! die bedoelde ik idd. Even de weg kwijt door het Doogee bos. Bedankt!
Van de meest bekende Xiaomi toestellen kun je ook verkopers vinden die je al de juiste rom erop zetten, dan hoef je zelf niet te klooien :)
OK, ik zal die threads wat beter doorlezen dan. Tot nu toe lees ik vooral veel over chinese meuk die je er liever niet op hebt staan.

• Orsetto
govie schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 00:51:
Ik heb daar zelf ook naar gekeken maar er is vaak ook veel mee mis. Waarom pak je niet gewoon een Samsung Galaxy Xcover met nieuwere android om maar wat te noemen

pricewatch: Samsung Galaxy Xcover 3 Value Edition Grijs
https://www.galaxyclub.nl...-met-android-marshmallow/
Bedankt! Die had ik nog niet gezien.

Ik dacht dat de X-cover alleen 5.1 draaide. Nu zal 7 er wel niet op komen maar dat geldt voor bijna alle toestellen. Dit zou voor mij de slimme keuze zijn waarschijnlijk.

Ik heb eerder de Xcover 2 gehad (was geen beste telefoon) en daar had ik toen rare issues mee met de SIM-kaart waardoor ik niet altijd bereikbaar was. Zal me wat nog beter inlezen in deze variant.

of toch gok nemen met een chinaphone. Ik twijfel nog even door :)

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Anders kan je ook gewoon een andere rugged nemen. Google zegt dat de beste rugged allround smartphone de Conquest S8 Pro voor 400 euro uit china komt.

http://www.toughgadget.com/best-rugged-smartphones-unlocked/

Conquest is not well known in the West but its new ultra-rugged 4G smartphone is making a big splash in China. It is MIL-STD-810 and IP68-compliant so it can handle drops from 3 meters and withstand immersion in shallow water up to 30 minutes. The display is a 720×1280 HD (300 PPI) screen with Gorilla Glass 4 that offers readability in sunlight. The S8 Pro has a quad-core 1.3GHz CPU, Android 5.1 Lollipop, 3GB of RAM, 32GB of storage (plus microSD slot), and 13MP/5MP cameras. Other impressive features are its huge 6000mAh battery and dual-sim card slots with dual standby. It also has other unique features such as a power bank function to charge other devices, IR transmitter to use the phone as a remote control, and a push-to-talk walkie talkie function that operates on the UHF band (for up to 5 kilometers) so you can still communicate without network coverage. It also has useful outdoor functions such as an altimeter and barometer, thermometer, compass, and GPS. NFC, an FM radio, and Bluetooth 4.0 round out the list of features.

PROS: HD display, huge battery, Android 5.1, Gorilla Glass 4, 3GB RAM, superior specs and features
CONS: Not readily available in USA, online reviews and coverage of this phone are limited

Ik vind zelf sonim wel kicken spul hebben, die degelijkheidslook betaal je wel voor. http://www.sonimtech.com/index.php/products/device

[ Voor 3% gewijzigd door govie op 03-09-2016 10:38 ]

• Orsetto
Mooi ding idd voor een echte vervanging

Verwijderd

Ik heb hier een Redmi 3S met Airwatch en dat werkt...? Zeer goeie optie hoor.

Het is geen eigen OS, gewoon een Android schilletje :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2016 16:18 ]

• Orsetto
OK.Kijk, dat is goed om te horen. Bedankt!

Ik wist dat het slechts een schil betreft maar las her en der dat er wat problemen met Airwatch en Xiaomi waren.
Pagina: 1