Mijn vraag
Is er software wat een back up van mijn gehele pc kan maken? Dit gaat verder dan alleen een paar foto's. De bedoeling is dat alle programma's die ik gebruik (voornamelijk muziek programma's zoals bijv. FL Studio 12)
Ik wil niet meer na een windows crash / herinstallatie dat ik alle muziek programma's moet herinstalleren. Dit kost mij dagen aan tijd die ik aan bedrijfsverplichtingen moet besteden.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- FL Studio
- VSTi (Virtual Studio Technology Instruments)
- VST (Virtual Studio Technology)
- Windows drivers (versie 7 64-bit)
- Zijn zelfbouw pc's, hoge specs (kunnen voor een up to date gaming pc door)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Crashplan
- Windows back up
- Systeem herstel
- PC reparatie diensten zoals pcservice.nl en pcalkmaar.com konden mij ook niet verder helpen.
Wie o wie kan een kleine platenmaatschappij met een groot IT infrastructuur probleem uit de brand helpen?
...
Is er software wat een back up van mijn gehele pc kan maken? Dit gaat verder dan alleen een paar foto's. De bedoeling is dat alle programma's die ik gebruik (voornamelijk muziek programma's zoals bijv. FL Studio 12)
Ik wil niet meer na een windows crash / herinstallatie dat ik alle muziek programma's moet herinstalleren. Dit kost mij dagen aan tijd die ik aan bedrijfsverplichtingen moet besteden.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- FL Studio
- VSTi (Virtual Studio Technology Instruments)
- VST (Virtual Studio Technology)
- Windows drivers (versie 7 64-bit)
- Zijn zelfbouw pc's, hoge specs (kunnen voor een up to date gaming pc door)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Crashplan
- Windows back up
- Systeem herstel
- PC reparatie diensten zoals pcservice.nl en pcalkmaar.com konden mij ook niet verder helpen.
Wie o wie kan een kleine platenmaatschappij met een groot IT infrastructuur probleem uit de brand helpen?
...
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 16:33 . Reden: door een typ fout klikte ik per ongeluk op enter. ]