Welke laptop is het beste voor mij? Keuze uit 3!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Nu werd mij verteld dat de HP laptop HP 14-am010nd goed is.

Maar daar zag ik nog 2 versies van HP 14-am002nd en HP 14-am005nd
Nu heb ik al via zo'n vergelijk site gekeken maar ik heb er geen verstand van dus hoop dat iemand hier kan helpen..

Ik zoek een goede, lichte laptop die ik veel kan gebruiken voor studie en stage. Daarnaast gebruik ik hem om te mailen, faceboooken, internetten en netflixen.

Welke van de 3 is dan het beste of heb je nog een betere tip?
Ik wil liever niet veel meer dan €550 uitgeven..
...

Alle reacties

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 09:22
Hallo, je post is nog een beetje karig kwa informatie. Zo is het voor medewerkers misschien handig te weten wat jij verder zoekt in een laptop.
School/stage is nog een beetje onduidelijk, heb je bijvoorbeeld je laptop nodig voor videobewerking of alleen word en excel.

Van deze drie lijkt mij de am010 een goede keus, deze heeft een iets snellere processor en een hogere resolutie. Maar wel slechts 128gb opslag wel op een ssd.
Mocht je meer nodig hebben dan is de am05 misschien een betere optie voor jou.

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:04:

Welke van de 3 is dan het beste of heb je nog een betere tip?
Ik wil liever niet veel meer dan €550 uitgeven..
...
Hoi,

Als je je bij de HP studenten store aanmeld krijg je op alle laptops 10% korting als student. In jou geval zou ik zeker daar even kijken.

Ik zie daar bijvoorbeeld de HP Pavilion 14-al011nd voor 530 euro en ook de HP Pavilion 13-u001nd x360. Beide laptops bieden veel waar voor hun geld, zeker de 14-al011nd. Deze hebben een mooier scherm en grotere opslag mogelijkheid.
Om je aan te melden bij HP ga je naar deze site:

http://store.hp.com/Nethe...px?p=c-hp-student-store-2

En log je in met je studenten email.

Succes!