Zouden jullie de volgende producten van Garmin juist in de Pricewatch kunnen zetten? 
Verder zou ik eens kijken of jullie gebruik zouden kunnen maken / kunnen integreren met de productcatalogi van Coolblue, MaxICT en Azerty. Ik merk heel vaak dat deze drie winkels een product veel eerder hebben geïndexeerd dan de Tweakers Pricewatch.
- De Garmin Forerunner 630. Vier varianten, meer info (incl. artikelnummers) is hier te vinden.
- De Garmin Forerunner 920XT. Aantal varianten staan er nog niet in, en de spatie tussen 920 en XT moet eruit. Productinformatie.
- Garmin Forerunner 35 staat er al in, hoeft alleen nog maar gekoppeld te worden (en de juiste namen bij de juiste kleuren te krijgen. Productinformatie. Is ondertussen gebeurd
.
- Van de Fenix 3 staan er ook nog een aantal producten niet in / zijn niet gekoppeld. Productinformatie.
- Bij de Vivosmart HR+ zijn de namen een zooitje en is er een variant niet gekoppeld. Productinformatie.
- De Garmin Edge 820 (prod. info) en Edge Explore 820 (prod. info) staan nog niet in de Pricewatch (al wel verkrijgbaar bij CoolBlue).
- Garmin Montana 680t staat nog als ongesorteerd. Productinformatie. (dit is een variant van de gewone 680)
Verder zou ik eens kijken of jullie gebruik zouden kunnen maken / kunnen integreren met de productcatalogi van Coolblue, MaxICT en Azerty. Ik merk heel vaak dat deze drie winkels een product veel eerder hebben geïndexeerd dan de Tweakers Pricewatch.