[PW] Toevoeging / verbetering Garmin producten

Pagina: 1
Acties:

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Zouden jullie de volgende producten van Garmin juist in de Pricewatch kunnen zetten? :)Het is nu voor gebruikers onmogelijk om meerdere varianten van 1 product toe te voegen (of te bewerken), waardoor dit heel veel moeite kost. Misschien is het de moeite waard om te kijken of het toevoegen van producten door gebruikers verbeterd / versneld kan worden. Ook als je bijvoorbeeld alleen maar even een EAN nummertje wilt toevoegen moet je 3 schermen door.

Verder zou ik eens kijken of jullie gebruik zouden kunnen maken / kunnen integreren met de productcatalogi van Coolblue, MaxICT en Azerty. Ik merk heel vaak dat deze drie winkels een product veel eerder hebben geïndexeerd dan de Tweakers Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:46

Mooijekind

Manager Product Content
Alle producten zijn inmiddels toegevoegd of van de juiste titel voorzien.

Het klopt inderdaad dat andere shops producten eerder hebben geindexeerd dan dat Tweakers heeft.
De pricewatch wordt gevuld met producten uit de feeds van alle shops. Als een product dus niet in de feeds van aangesloten shops voorkomt wordt deze nog niet aangemaakt in de pricewatch.
Uitzonderingen hiervoor zijn natuurlijk producten waarover wordt geschreven door de redactie en waar de specificaties goed zijn te vinden bij de fabrikanten.

Elk product wat je vindt in de pricewatch is door ons (of een gebruiker) toegevoegd en en gecontroleerd op juistheid van deze gegevens.Dit kost natuurlijk ook tijd en aangezien we niet 24/7 werken en ook prioriteiten hebben qua categorieen zullen er altijd producten zijn die wel bij een shop van specificaties voorzien zijn maar niet bij ons.

Je verzoek over het bewerken van meerdere varianten tegelijkertijd zal ik neerleggen bij ons Product Team.