Ibood Hunt - Had Recht op 1700 euro Krijg 100 door een fout

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
Beste Tweakers,
Ik heb dus met de ibood hunt meegedaan aan de prijsvraag ik zat er 33 cent van af en de winnaar 3 euro dus best nog een groot verschil. De gene die er 3 euro vanaf zit krijgt 1700 euro aan waarde en ik een Cadeau bon van 100 euro. Dit mag toch niet?
Groetjes,
Bas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:34
Ik zou dit met iBood opnemen en niet met ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat zeiden ze toen je ze contacteerde?

39

• Bas_Sl
Ze zeiden ja helaas pindakaas we kunnen niks voor je doen Box is al verzonden. Ik heb wel 100 euro gehad wat opzicht best netjes is maar had recht op 1700 euro aan waarde

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Niet een regel van overbieden is verliezen? Dus jij 33 cent teveel en hij 3 euro eronder? Dat is bijna altijd een standaard regel bij dit soort dingen.

• Bas_Sl
rikoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:14:
Niet een regel van overbieden is verliezen? Dus jij 33 cent teveel en hij 3 euro eronder? Dat is bijna altijd een standaard regel bij dit soort dingen.
Ehm nee je snapt het niet kijk het was een prijsvraag.. de gene die het dichtsbij zat won de prijs ik zat er 33 cent vanaf en zij 3 euro

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Bas_Sl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:15:
[...]

Ehm nee je snapt het niet kijk het was een prijsvraag.. de gene die het dichtsbij zat won de prijs ik zat er 33 cent vanaf en zij 3 euro
wat staat er in de voorwaarden van de prijsvraag? misschien een linkje?
als dat echt een regel was zouden ze imo geen €100 overmaken.

[ Voor 25% gewijzigd door Carfanatic op 01-09-2016 15:17 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

We vinden het natuurlijk erg vervelend dat we er misschien niet uitkomen met elkaar en dat je klacht nog niet is opgelost. We willen je allereerst vragen om een brief te sturen naar de CS manager van iBOOD zodat de case nogmaals kan worden beoordeeld. Mocht je na het versturen van deze brief nog steeds een onopgeloste klacht hebben over een product of service dan kun je je als consument wenden tot een alternatieve geschillenbeslechting.

Via de onderstaande website vind je alle informatie over deze buitenrechtelijke beslechting van geschillen via het European platform Online Dispute Resolution ODR van de Europese Commissie.

We raden je wel aan de gang van zaken goed door te nemen zodat je weet wat je te wachten staat:
https://webgate.ec.europa.eu/odr

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:55
Carfanatic schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:16:
[...]

wat staat er in de voorwaarden van de prijsvraag? misschien een linkje?
Precies, erg onduidelijk dit topic zo zonder goed informatie.
Daarnaast is reclameren over de uitslag vast ook niet mogelijk.. Maar goed, blijkbaar is er al contact geweest en dus wel iets meer mogelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 01-09-2016 15:19 ]

• Bas_Sl
Stonden verder geen voorwaarden bij alleen stonden er alleen wie het dichtste bij zit wint en dat was ik.
https://www.facebook.com/iBoodNL/?fref=ts

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Bas_Sl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:15:
[...]

Snap het wel maar vaak is dat zo'n verborgen regel vandaar mijn vraag. Wie het dichtste bij zit maar je mag niet overbieden, heb ik namelijk een keer gehad (3,50 euro boven de prijs en de winnaar zat 4.30 onder de prijs)... Vandaar ;-)

• Bas_Sl
rikoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:21:
[...]

Snap het wel maar vaak is dat zo'n verborgen regel vandaar mijn vraag. Wie het dichtste bij zit maar je mag niet overbieden, heb ik namelijk een keer gehad (3,50 euro boven de prijs en de winnaar zat 4.30 onder de prijs)... Vandaar ;-)
Nee maar ik was ook eerder en iBood zag wel dat ze fout zaten ... daarom ook 100 euro cadeau bon

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bas_Sl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:21:
Stonden verder geen voorwaarden bij alleen stonden er alleen wie het dichtste bij zit wint en dat was ik.
https://www.facebook.com/iBoodNL/?fref=ts
En wat verwacht je nu van ons dan? iBood heeft excuses aangeboden en een tegoedbon ter waarde van 100 euro aan je gegeven. Wij kunnen niets doen in deze; de prijsvraag is verder ook reeds afgehandeld, dus iBood kan verder ook niets doen. Wees blij dat je een flinke tegoedbon kreeg!

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Hoi Bas,

We zijn je tegemoet gekomen door je de keuze te geven tussen het over circa 2 weken alsnog opsturen van een vergelijkbare iBOOD BOX of een coupon t.w.v. €100. Je hebt voor het laatste gekozen.

Bij verdere vragen horen we het graag van je.

Groeten,
Bas, team iBOOD

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:01
Webcare iBOOD schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:23:
Hoi Bas,

We zijn je tegemoet gekomen door je de keuze te geven tussen het over circa 2 weken alsnog opsturen van een vergelijkbare iBOOD BOX of een coupon t.w.v. €100. Je hebt voor het laatste gekozen.

Bij verdere vragen horen we het graag van je.

Groeten,
Bas, team iBOOD
Dus TS heeft zelf bewust voor de € 100,00 coupon gekozen i.p.v. de iBOOD BOX t.w.v. € 1700,-?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dit forum is niet bedoeld als klaagmuur. En zo te zien heb je de keuze zelf gemaakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.