Vraag

• JooGooPc
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-02-2020
Mijn vraag
is deze grafische kaart bruikbaar als een 2e grafische kaart ??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:03

Eren

Boss of this gym

Als je voor SLI gaat jammer genoeg nee. Je kan het wel als een Physx kaart gebruiken als je 1e kaart van nvidia is.

4HEad

Verwijderd

Hoe ziet de rest van het systeem eruit. Moederbord en voeding zijn minstens zo belangrijk.

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 08:53
Eren schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:04:
Als je voor SLI gaat jammer genoeg nee. Je kan het wel als een Physx kaart gebruiken als je 1e kaart van nvidia is.
Inderdaad, en voor hoeveel games is dat nog handig? De enige games die nog gebruik maken van noemenswaardige hardware physx, zijn de batman games, waarbij de performance winst vrij twijfelachtig is bij het gebruik van een dedicated physx GPU.
Het zou mij geen €115 waard zijn om in één game(serie) 5-15 fps winst te krijgen als het meezit.

[ Voor 9% gewijzigd door GromuhlDjun op 01-09-2016 22:20 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Inderdaad, zoals wel meer "lage" Nvidia kaarten, kun je de 750ti niet in SLI doen. Waarom ze die keuze hebben gemaakt, tja, goede vraag. Wellicht stroombesparing, wellicht om mensen "te dwingen" direct een duurdere kaart te kopen.

Wat je wel kan doen, als je voeding en mobo het aankunnen, hem gebruiken als tweede kaart om daar nog meer beeldschermen aan te knopen, Al kan dat, mochten die extra beeldschermen voor office etc. gebruikt worden, ook prima met een GT610 of iets in die richting van een paar tientjes.

Of inderdaad als PhysX kaart, maar, gezien de 750ti nou niet echt een monsterkaart is, zal de performanceboost ook niet echt super zijn, en er zijn inderdaad nog nauwelijks games die het serieus gebruiken.

People as things, that’s where it starts.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Begin daar eens mee dan :o

Op GoT is geen vraag te simpel, maar we verwachten wel dat je enige eigen moeite doet voor je een topic opent, en ook duidelijk de situatie (+ wat je al gezocht en gevonden hebt) schetst in je topicstart.

Wij kunnen echt niets zinnigs zeggen met deze erg summiere topicstart, daarom sluit ik je topic.

Voor de volgende keer hoe het wel moet:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.