Advies Behuizing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn vraag is wat voor behuizing het best is onder de 40 euro, maat tower n.v.t.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 116,25€ 116,25
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 53,95€ 53,95
1XFX Radeon RX 460 2GB€ 118,91€ 118,91
1BitFenix NOVA Zwart Window€ 32,-€ 32,-
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 32,14€ 32,14
1Corsair VS450€ 38,55€ 38,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 391,80

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

de Bitfenix met window mid tower

Gegroet!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 13:54 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-09-2016 21:39)

Verwijderd

Voor €39,- kreeg ik vandaag pricewatch: Supermicro GS50-000R thuisbezorgd door Azerty. Beter krijg je niet voor dat geld. Mooie materialen, 3 PWM fans, verwijderbare hd kooien, goede stoffilters en veel ruimte voor kabels.

Als je de overige onderdelen ook nog moet bestellen adviseer ik je de voeding een upgrade te geven naar een pricewatch: Corsair CX450M welke een veel betere prijs/kwaliteit heeft dan de VS450 Voeding advies en informatie topic - Deel 33

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 00:12 ]

Alle reacties

• mrgnex
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 19:10
Ik raad deze behuzing aan als je een window wilt. Maakt dat je niet zo veel uit dan is dit een uitstekende optie (pas op geen full ATX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrgnex schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:55:
Ik raad deze behuzing aan als je een window wilt. Maakt dat je niet zo veel uit dan is dit een uitstekende optie (pas op geen full ATX).
Waarom raad je mij die case met window aan, wat zijn pluspunten? In tegenstelling tot de bitfenix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

De definitie van 'beste' is nogal een gevalletje 'in the eye of the beholder'.
De een vind een kast goed als die strak en zakelijk is, de ander heeft liever lampjes en andere opsmuk.
De een vind een kast goed als elk randje afgerond is, de ander boeit het niets als er een paar scherpje randjes in zitten
De een vind een kast goed als het metaal flink dik en zwaar is, de ander wil flinterdun en licht.
De een wil staal, de ander wil alumium.
De een wil gelakt, de ander geborsteld.
De een wil enorm veel ventilator openingen, de ander vind het prima als er een paar op doordachte lokaties zitten.
De een wil de ventilator openingen zo groot mogelijk hebben, de ander vind een 92mm opening voldoende.

Kortom, wat wil jij? Zonder enige vorm van richting kan ongeveer de halve inhoud van de pricewatch aangeraden worden.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor €39,- kreeg ik vandaag pricewatch: Supermicro GS50-000R thuisbezorgd door Azerty. Beter krijg je niet voor dat geld. Mooie materialen, 3 PWM fans, verwijderbare hd kooien, goede stoffilters en veel ruimte voor kabels.

Als je de overige onderdelen ook nog moet bestellen adviseer ik je de voeding een upgrade te geven naar een pricewatch: Corsair CX450M welke een veel betere prijs/kwaliteit heeft dan de VS450 Voeding advies en informatie topic - Deel 33

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:01:
De definitie van 'beste' is nogal een gevalletje 'in the eye of the beholder'.
De een vind een kast goed als die strak en zakelijk is, de ander heeft liever lampjes en andere opsmuk.
De een vind een kast goed als elk randje afgerond is, de ander boeit het niets als er een paar scherpje randjes in zitten
De een vind een kast goed als het metaal flink dik en zwaar is, de ander wil flinterdun en licht.
De een wil staal, de ander wil alumium.
De een wil gelakt, de ander geborsteld.
De een wil enorm veel ventilator openingen, de ander vind het prima als er een paar op doordachte lokaties zitten.
De een wil de ventilator openingen zo groot mogelijk hebben, de ander vind een 92mm opening voldoende.

Kortom, wat wil jij? Zonder enige vorm van richting kan ongeveer de halve inhoud van de pricewatch aangeraden worden.
Ik zoek naar een micro ATX of ATX kast met window, en ruimte voor cable management. Het uiterlijk van de kast boeit mij niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:09:

Zeker een mooie kast! alleen jammer dat er geen window in zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik zou liever een goede gesloten kast hebben dan een slechte met window. Tot €40,- is er namelijk niets met raam wat de moeite waard is en zeker niet waar je lekker de ruimte hebt om de kabels netjes weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik toch ga voor de corsair carbide 100r. Ziet eruit als prima case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mATX bord is niet mooi in een ATX behuizing als de 100R. Kan je beter de pricewatch: Corsair Carbide 88R nemen. De ruimte voor kabels valt in zowel de 100R als de 88R erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is jullie mening over de cougar spike?
Erg gaaf design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:26
Ik mis kabel management. En voeding bovenin.... Dus warme lucht door je voeding. Gaat hij extra hard moeten koelen. Dus meer geluid. Met die toch al twijfel achtige PSU. Zou ik toch voor een andere kiezen.
Pagina: 1