Ultrabook 15inch met nummeriek toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• BramAal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Hoi allemaal,

Ik ben momenteel opzoek naar een laptop. Ik zit te kijken op een dell xps 15 echter deze heeft niet de beschikking over een numeriek toetsenbord (ook contact met klantenservice gehad, echt niet te krijgen).

Wat ga je met je laptop doen?
Werk met grote excel bestanden en thuis recreatief spelletjes spelen, geen overdreven zware grafische eisen

Wat is je budget?
Max.€1500 incl btw, liefst iets minder

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja! size en gewicht zijn belangrijk. Dit is ook de rede dat ik fan ben van de dell xps 15 serie, echter deze is niet te verkrijgen met numeriek toetsenbord

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]nee niet specifiek, moet uiteraard wel degelijk zijn/i]

Zelf zat ik te kijken op de dell xps 15, echter deze heeft geen numeriek toetsenbord.

Ook zitten kijken naar Asus zenbook pro 15 series, zeer mooie laptop, Zit echter meer te zoeken naar een 15 inch laptop in een 14 inch body.

Mijn vraag aan jullie:
Weet iemand een mooie serie cq. laptop waar er ook sprake is van een 15 inch scherm in een 14 inch body maar wel een numeriek toetsenbord bij zit?!

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ik denk dat het een lastig karwei zal worden, aangezien je specifiek op zoek lijkt te zijn naar het '15-inch scherm in een 14-inch formaat'.

Dit betekent inderdaad dat de bezels heel mooi dun zijn, maar het betekent ook dat er veelal geen ruimte is voor een volledig numeriek eiland aan de rechterkant. Als het al bestaat, zal het hooguit gaan om een aangepast formaat (dus een rij minder), waardoor de meerwaarde mijns inziens enigszins afneemt (het snel blind kunnen invoeren).

Kijk bijvoorbeeld naar de door jou genoemde XPS 15: erg weinig ruimte voor een volledig numpad.

Afbeeldingslocatie: https://i.dell.com/sites/imagecontent/products/PublishingImages/xps-15-9550-laptop/laptop-xps-15-9550-pdp-polaris-05.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
wat dacht je van zoiets ernaast?
pricewatch: Ultron UN-1 draadloos Numpad en rekenmachine

of gewoon leren omgaan met de 'normale' toetsen?

of even wachten op deze:
https://www.asus.com/Notebooks/ASUS-ZenBook-UX510UW/
(wel zenbook maar niet pro, ook geen 14 inch body, maar wel betere thermals ondanks dat ie superdun is verwacht ik)

[ Voor 14% gewijzigd door Artimunor op 03-09-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EliteBook 850

pricewatch: HP EliteBook 850 G3 T9X19EA

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramAal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Bedankt voor de reacties.

Ik ben mij er van bewust dat het maar een kleine markt is, zeker in Nederland.

De zenbook is zeer zeker een interessante optie. Ik ga eens informeren per wanneer en in welke configuraties deze beschikbaar is.