Beste Tweakers,
Mijn huidige laptop valt letterlijk uit elkaar, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop vooral voor het kijken van series en films ook gebruik ik Fruity Loops om beats te maken. Ik game ook af en toe, dit gaat dan vooral om games als 'League of Legends'. Het zou ook mooi zijn als de laptop 'Overwatch' kan draaien (op lage kwaliteit graphics is prima, als ik maar een redelijke fps heb).
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 700 euro, hooguit 750/800 als het echt een stuk betere laptop is dan de goedkopere opties.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik gebruik mijn laptop bijna alleen voor thuisgebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou zoals eerder genoemd graag Overwatch op de laptop willen spelen en een goede ventilatie zou ook top zijn. Daarnaast zou ik graag een laptop van ongeveer 15,6 inch willen.
Zelf heb ik de volgende laptops gespot:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00FCMH
pricewatch: Asus R516LB-XX116T
pricewatch: Acer Aspire E5-575G E5-575G-584P
Ik hoor graag jullie advies!
Mijn huidige laptop valt letterlijk uit elkaar, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop vooral voor het kijken van series en films ook gebruik ik Fruity Loops om beats te maken. Ik game ook af en toe, dit gaat dan vooral om games als 'League of Legends'. Het zou ook mooi zijn als de laptop 'Overwatch' kan draaien (op lage kwaliteit graphics is prima, als ik maar een redelijke fps heb).
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 700 euro, hooguit 750/800 als het echt een stuk betere laptop is dan de goedkopere opties.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik gebruik mijn laptop bijna alleen voor thuisgebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou zoals eerder genoemd graag Overwatch op de laptop willen spelen en een goede ventilatie zou ook top zijn. Daarnaast zou ik graag een laptop van ongeveer 15,6 inch willen.
Zelf heb ik de volgende laptops gespot:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00FCMH
pricewatch: Asus R516LB-XX116T
pricewatch: Acer Aspire E5-575G E5-575G-584P
Ik hoor graag jullie advies!