ik zit te twijfelen tussen de 1,2 Gighz van AMD of een ASUS V7700 GeForce2 GTS pure 
voor de rest v/h systeem zie sig,
plz help mij voor mijn keuze
voor de rest v/h systeem zie sig,
plz help mij voor mijn keuze
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
totaal mee eens, ander word je systeem toch afgeremd door die viper 2 van je.Op woensdag 27 juni 2001 21:10 schreef morgoth het volgende:
Ik zou zeggen, overklok die duron en koop die geforce 2.
39
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
dus ...
Verwijderd
Oftie beter zn videokaart of proc kan upgraden.Op woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef okidokie het volgende:
Volgens mij gaat die CPU niet in je AGP slot en de Geforce niet in je slot/socket. Wat vraag je nu eigenlijk?
Ik moet nl kiezen tussen een nieuwe proc of een nieuwe videokaart, ik game veel en ik heb nogal wat klote textures met die viper b.v bij colin mcrea rally 2 en grand prix 3, de enigste spellen die echt relaxed lopen zijn quake3 en UT maar dit is dat ook alleen maar door die goede support van die viper, daarom vraag ik het. Dus samengevat, wat geeft mij een betere snelheidswinst: een 1,2 Gighz of een nieuwe video kaartOp woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef okidokie het volgende:
Volgens mij gaat die CPU niet in je AGP slot en de Geforce niet in je slot/socket. Wat vraag je nu eigenlijk?
Klopt...Op woensdag 27 juni 2001 22:51 schreef mph_rbi het volgende:
Mooie vergelijkingen worden hiero gedaan zeg. 1,2 Gighz van AMD en een ASUS V7700 GeForce2 GTS pure
videocard en proc..
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()