Okee dan

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dus stuffis is dan nog voor de ietwat serieuzere zaken en HK is gewoon lauwe rond de tafel praat :)

Mij best dan snap ik het nu iig.

(zou er dan misschien een klein kansje inzitten om mijn vakantietopic terug te plaatsen plzzzz want ik ben best benieuwd wat er nou allemaal gepost is )

PS. Grrrrrene sorry dat ik het niet Centraal hield maar ik wou het gewoon voor mezelf ff duidelijk krijgen

hierbij mijn excuses :)

En nog complimenten voor dit forum.
want ondanks soms wat gezeik (ook van mij) is het toch het beste forum wat ik ken (ook zo'n beetje het enige :+ )

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OK, apologies accepted, maar excuses kunnen ook via ICQ. We proberen dit forum een beetje centraal en opgeruimd te houden. Ik reageerde misschien wat gepiqueerd (schrijf je dat zo :? ), maar ik zie dit soort topics 10x per dag langs komen en eens is de maat vol en heb je er genoeg van dat mensen niet lezen wat er verder in LA staat...

OK, discussie gaat verder in het "centrale" topic

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Hierbij een officiële waarschuwing voor de topicstarter voor het onnodig openen van topics in LA en stelselmatig doorzeuren.

Veel plezier op het forum verder nog en laat dit geen 2e keer worden, anders zul je de HK helemaal nooit zien.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.