Couchpotato mist films

Pagina: 1
Acties:

• ChrisVrolijk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 20:57
Hi,

Ik heb mijn complete film collectie in CouchPotato staan.
Helaas zijn het aantal films in CP niet gelijk aan het aantal folders op mijn disk.
Mijn naamconventie is E:\22 jump street (2014)\22 jump street 2014.mkv

Via google heb ik gemerkt dat er meer gebruikers zijn met hetzelfde probleem maar het zijn allemaal oude berichten zonder oplossing. Via CP forum, Reddit en Github kom ik ook niet verder.

Eventuele opties zouden zijn de CP database verwijderen, of CP helemaal verwijderen en herinstalleren maar beide werken ook niet feilloos.

Ik heb CP geinstalleerd op mijn Synology DSM5 en dat draait prima. Ik wil nog niet over naar DSM6 vanwege het aantal berichten m.b.t. fouten. Ik heb er nu al genoeg.

Dus, heeft iemand een oplossing of een voorstel voor een pad dat ik kan gaan onderzoeken?

Thanks

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat staat er in je logging? En dan specfiek het deel wat de films probeert te herkennen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisVrolijk
Dat is het punt juist. De logging is heel cryptisch dus ik heb daar meestal niets aan.
Ik ben wel weer een klein stapje verder. Ik heb met TheRenamer alle films laten hernoemen naar een naamconventie zoals Plex dit ondersteund en de .nfo file erbij laten zetten. De folders met de nieuwe naam kopieer ik dan naar de map waarin CP kijkt alsof het nieuw gedownloade films zijn. Jammer is dan wel dat hij de nfo soms laat staan. Waarom? Geen idee maar tot zover gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

;)
Misschien dat het posten van die logging, en het door anderen laten lezen je ook helpt in het wat minder cryptisch krijgen van zo'n log. Tenzij jij een bijzonder obscure versie van CP hebt, is de kans namelijk erg groot dat de kreet "De logging is heel cryptisch..." zou moeten zijn: "Ik begrijp heel weinig van de logging..."

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisVrolijk
Misschien heb je gelijk. Ik ben bijna klaar met het opnieuw laten importeren door CP en heb al wat "probleem" gevallen gevonden. Zodra ik klaar ben zal ik een stukje van de log hier posten. Is alleen de errorlog voldoende of liever de volledige log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat een errorlog een mooi begin is.
Overigens ben ik zelf niet een heel groot liefhebber van CP. Ik heb - alle keren dat ik het geprobeerd heb - regelmatig meegemaakt dat er films verkeerd werden gevonden. Ik gebruik daarvoor de zelfde namingconventie als jij.
Mijn oplossing is de boel door Ember Media Manager heen halen... maar mogelijk loop ik hier tegen een oplossing aan ;)
Aan de andere kant: ik ben meer van de series dan de films, en Sickrage doet het wel goed.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• ChrisVrolijk
Zojuist mijn hardware weer aangezet en zie tot mijn grote schrik dat mijn lijst met managed movies weg is.
De wanted movies staan er nog wel maar de managed is leeg.

Zie hier mijn log http://pastebin.com/pidAnhiX

• ChrisVrolijk
OK, opgelost. Bleek dat bij bij settings, manage mijn movie path was weg.
Pagina: 1