Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, Office, heel lichte fotobewerking incidenteel, ziggo kijken en af en toe YouTube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ca €300,- excl monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen losse videokaart, gebruik gewoon de interne graphics, 8gb geheugen, 256 gb ssd, W10 Pro, nette niet at grote systeemkast.
Het Gigabyte moederbord heb ik onlangs van iemand over genomen dus die ga ik sowieso gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een beetje een zuinig systeem wat wel vlot aanvoelt met de simpele taken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie kijken of het systeem wat ik samen heb gesteld qua prijs/kwaliteit goed is en/of jullie tips hebben voor andere systemen/opties. Wilde in eerste instantie de G4400 kiezen, maar heb voor de G4500 gekozen vanwege het geringe prijsverschil en de iets betere interne graphics.
Hebben jullie verder nog tips qua monitor? Formaat mag 22 tot 24" zijn.
Dit is het systeem wat ik tot dusver zelf heb gemaakt:
Surfen, Office, heel lichte fotobewerking incidenteel, ziggo kijken en af en toe YouTube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ca €300,- excl monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen losse videokaart, gebruik gewoon de interne graphics, 8gb geheugen, 256 gb ssd, W10 Pro, nette niet at grote systeemkast.
Het Gigabyte moederbord heb ik onlangs van iemand over genomen dus die ga ik sowieso gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een beetje een zuinig systeem wat wel vlot aanvoelt met de simpele taken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie kijken of het systeem wat ik samen heb gesteld qua prijs/kwaliteit goed is en/of jullie tips hebben voor andere systemen/opties. Wilde in eerste instantie de G4400 kiezen, maar heb voor de G4500 gekozen vanwege het geringe prijsverschil en de iets betere interne graphics.
Hebben jullie verder nog tips qua monitor? Formaat mag 22 tot 24" zijn.
Dit is het systeem wat ik tot dusver zelf heb gemaakt:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4500 Boxed | € 68,99 | € 68,99 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Zalman T2 Plus | € 23,- | € 23,- |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
1 | be quiet! System Power B8 300W | € 33,50 | € 33,50 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 314,43 |