39
is gewoon een reference design van nvidia
In de Pricewatch staat ie voor 999 bij Gistron...
http://www.tweakers.net/pricewatch/18675
Dus exclusief bij Dixons is het niet, en goedkoop is het ook niet
http://www.tweakers.net/pricewatch/18675
Dus exclusief bij Dixons is het niet, en goedkoop is het ook niet
Ik vind het maar een beetje vreemd!
Volgens de site van Creative lijkt het of die GeForce3 niet eens bestaat.
Hij is ook nog nergens besproken.
Volgens de site van Creative lijkt het of die GeForce3 niet eens bestaat.
Hij is ook nog nergens besproken.
Ik las op een forum ergens dat die Creative GF3 gemaakt wordt door MSI onder het label van creative. Creative heeft hem dus ook niet op de site staan omdat ze 'm niet zelf produceren.
De reden waarom is eigenlijk pas echt intressant: Het schijnt dat Creative geen GF3 wil uitbrengen omdat ze binnen een half jaar met een gigantisch concurende kaart komen gebaseerd op BitBoys chip. (ja.. die schijnt er nu eindelijk eens aan de komen
)
Maar nogmaals: dit heb ik ergens gelezen op een forumpie das wat het waarheidsgehalte is weet ik niet. maar ik geloof het wel. die gozer klonk heel geloofwaardig.
De reden waarom is eigenlijk pas echt intressant: Het schijnt dat Creative geen GF3 wil uitbrengen omdat ze binnen een half jaar met een gigantisch concurende kaart komen gebaseerd op BitBoys chip. (ja.. die schijnt er nu eindelijk eens aan de komen
Maar nogmaals: dit heb ik ergens gelezen op een forumpie das wat het waarheidsgehalte is weet ik niet. maar ik geloof het wel. die gozer klonk heel geloofwaardig.
Laten we het hopen dat de bitboys videokaart uitgaat komen, hebben we weer wat extra concurrentie en dalen de prijzen.Op woensdag 27 juni 2001 21:36 schreef Danfoss het volgende:
Ik las op een forum ergens dat die Creative GF3 gemaakt wordt door MSI onder het label van creative. Creative heeft hem dus ook niet op de site staan omdat ze 'm niet zelf produceren.
De reden waarom is eigenlijk pas echt intressant: Het schijnt dat Creative geen GF3 wil uitbrengen omdat ze binnen een half jaar met een gigantisch concurende kaart komen gebaseerd op BitBoys chip. (ja.. die schijnt er nu eindelijk eens aan de komen)
39
Pagina: 1