HP spectre x360 13-4110nd steeds minder "tablet"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 11:45
Ik heb sinds een maand een HP spectre 360, en het lijkt net alsof ik steeds minder 'tablet" functies overhou gedurende de tijd.

Zo blokkeert mijn toetsenbord niet meer als ik de laptop dubbel klap. Daarnaast krijg ik, wanneer ik in tabletmodus zit, ook niet meer het onscreen keyboard in beeld. Ik moet dit altijd zelf activeren.
Ik kan me ook herinneren dat ik eerder een vraag kreeg of ik tabletmode wilde inschakelen wanneer ik het scherm omdraaide.
Verder kwam ik er zojuist achter dat ik geen "screenorientation" meer heb in het w10 actiecentrum, en dat mijn laptop niet meer automatisch het scherm roteert.

Al deze dingen werkten een maand geleden wel maar zijn op enig moment gestop met werken (wanneer precies weet ik niet).

Wordt W10 soms langzaam uitgekleed met elke update (Zoals dat ik onlangs windows Ink meekreeg met een grote update, maar een andere mobiele functie kwijtraakte - even vergeten wat dat was)? Is mijn HP nu al weer kapot?

Nu is dit mijn eerste ervaring met een convertible laptop dus ik weet nog niet zo heel goed wat ie nou wel en niet moet doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 31-08-2016 21:26 ]