Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met usb type-c

Pagina: 1
Acties:

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 08:03
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar een Windows laptop van 12,5 tm 14 inch op Windows. Voornamelijk om te browsen en tekst te verwerken.

Krachtpatser is niet nodig, maar portable wel!

Nu wil ik graag een usb type-c als lader. Ik heb namelijk een hekel aan al die verschillende laders en hoop het hiermee te standaardiseren :)

Weten jullie welke modelen dit ondersteunen? Tot nu toe is mijn lijst vrij kort:
Apple air 13,3 (te duur en geen voorkeur voor Apple)
Dell Xps (te duur)
Xiaomi mi notebook air (garantie is lastig in NL).

Als jullie hier nog aanvulling op hebben, graag!

[ Voor 3% gewijzigd door liter op 31-08-2016 20:02 ]

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:11
Apple's MacBook Air (het huidige model) ondersteund geen USB Type-C. Dat model MacBook laadt je op met de magnetische MagSafe 2 aansluiting.
De MacBook 12" 2015/2016 heeft wel een USB Type-C aansluiting om te laden. Dit is dan ook wel de enige poort op het apparaat.

De Chromebook Pixel 2 van Google kun je ook opladen met USB Type-C. Misschien een goede optie voor hetgene dat je er mee doet. Alleen heb je dan geen offline Microsoft Office.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dell 7370 serie is ook opladen dmv USB-C. Maar ipv dat iedereen wat gaat roepen kun je het ook voor ons wat makkelijker maken door je max prijs en verdere wensen neer te zetten.

39

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 08:03
Prijs onder de 1000,-
12,5-14 inch
Windows
Opladen via usb type-c

Meer wensen heb ik niet. Weten jullie of de Acer Swift aan de usb type-c wens voldoet? Staat voor zover ik kan zien niet in het artikel nieuws: Acer introduceert 1-centimeter dikke laptop in nieuwe Swift-serie

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
Volgens deze video heeft de Swift 3 usb 3.1 aansluitingen, volgens mij voldoet die wel aan je eisen.
YouTube: Acer's Swift 7 is the thinnest laptop ever