Toon posts:

Kijkshop mengpaneel...:( kan niet monitoren...:(

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Kijkshop Mengpaneel gekocht (fl 150 piek) van XXl (seriennummer: TMX-2211...
Harstikke mooi ding maar duzzz geen mogelijkheid voor monitoren.... en das kut. Wat kan je hieraan doen (WEINIG!!!!!! DUhh) of anders: wie heeft ook ervaring met dit paneel (vast wel iemand toch :):))
Thanx
OF weet iemand site's van andere mengpaneelfabrikanten?? Laat die dan aub ff achter....

Verwijderd

Topicstarter
is der niemand die kan helpuhhh?

zerocool

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
erm, ik heb er alleen een plaatje van :

Afbeeldingslocatie: http://www.ttelectronics.nl/winkel/images/products/TMX-2211.jpg

en trouwens niet zo ongeduldig he?!
edit:
ziet er trouwens wel geinig uit voor 150piek, maarja die goedkope dingen zien er meestal leuk uit, maar bieden errug weinig

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is um ...maar weet jij ook een mogelijkhied tot monitoren bij dit paneel???

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

die is er volgens mij niet... ken dit mengpaneel niet zo goed maar....
als je een handige buur of maat hebt kan die d'r vast wel wat op fixen... moet niet zo'n probleem zijn.....
koptelefoon versterker d'r in en 3 stappen stereo schakelaar... en klaar :7
kweet alleen niet of je d'r wel de ruimte voor hebt in dat bakkie

Verwijderd

tja voor 150 piek kun je geen wonderen verwachten.....

Verwijderd

Topicstarter
nee maar der zit wel een koptelefoon op...wat moet je daarmee als je niet kunt monitoren? Gelui8d komt uuit de boxen toch? of ben ik nu dom aant lullen?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een simpel Alecto paneeltje. 7 jaar oud, maar ik zag 'm laatst nog nieuw te koop voor iets van 200 piek. Hij heeft 1 Mic,2 phono/line kanalen en 2 line kanalen. Bass/Treble regeling, Fader tussen 2 lines, headphone uitgang en daarvoor een keuzeschakelaar naar 1 van de 4 lines (dat is dus je monitor). Het is de PRO-137. Voor op je PC een relaxed dingetje :)

http://www.dewinkel.nl/asp/index.asp?art=2534&sg=2347

Ik heb er destijds 150 voor betaald, dus hij is wel duurder geworden...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
maar euhh exirion ik heb alle mogelijke dingen geprobeerd maar nix werkt of leidt tot monitoring........ :(:( klote zooi. (morgne meteeen nieuwe kopen....) maar euhh wat moet iemand eigelijk met een mengpaneel als je niet kunt monitoren??????? weet iemand dat of weeet iemamnd daar meer van of over??

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Op woensdag 27 juni 2001 21:18 schreef The-ZeroCool het volgende:
maar euhh exirion ik heb alle mogelijke dingen geprobeerd maar nix werkt of leidt tot monitoring........ :(:( klote zooi. (morgne meteeen nieuwe kopen....) maar euhh wat moet iemand eigelijk met een mengpaneel als je niet kunt monitoren??????? weet iemand dat of weeet iemamnd daar meer van of over??
Wie koopt een mengpaneel waar die nix mee ken??? |:(
Dit soort dingen is voor mensen met een krap budget of voor iemand die graag prust :P

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 21:22 schreef SjOuKeS het volgende:

[..]

Wie koopt een mengpaneel waar die nix mee ken??? |:(
Dit soort dingen is voor mensen met een krap budget of voor iemand die graag prust :P
En hij is nog lelijk ook maarja das een persoonlijke mening.

Volgens mij heb je d'r zonder monitoring weinig aan hoor, Ik zou tenminste niet weten hoe ik een plaat zou moeten mixen zonder monitoring op je mengpaneeltje.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
het was alleen maar voor 1 x draaien en daarna een ander mengpaneel. duzz als der wel monitor op had gezeten was hij goed geweest. Geld speelt bij mij geen rol, ik koop alleen geen dure dingen als ik ze maar 1 x nodig heb. en btw ik kon t niet weten of der een monitor opzat...hadden ze der niet bij gezet (kijkshop sucks) en btw, idd zonder monitor hen je der nix aan en al helemaal niet @ het mixen.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:43 schreef Reind het volgende:

[..]

En hij is nog lelijk ook maarja das een persoonlijke mening.

Volgens mij heb je d'r zonder monitoring weinig aan hoor, Ik zou tenminste niet weten hoe ik een plaat zou moeten mixen zonder monitoring op je mengpaneeltje.
Luisteren naar de herrie dit uit je elementen komt :)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Waarom koop je het ding dan, als je er niets aan zegt te hebben :? ?

Verwijderd

één advies, koop nooit maar dan ook nooit iets bij de kijkshop. Ik heb laatst een horloge gekocht, was na een paar dagen bandje stuk, ja jammer, valt niet onder garantie..... :(:(:(

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 14:38
www.behringer.com
www.numark.com

daar valt wel wat te vinden wat betreft DJ-mengpaneeltjes
Pagina: 1