Ik heb zelf deze onderdelen samengesteld:
Ik hoor graag jullie mening!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil zo snel mogelijk neural nets e.d. kunnen trainen waarvoor CUDA nodig is. Daarnaast zal ik ook wel eens de CPU gebruiken voor machine learning gerelateerde taken. En misschien af en toe een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ongeveer 3,000 euro, maar minder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik houd wel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stil zou fijn zijn, en ik heb een voorkeur voor een kleinere kast, maar geen harde eisen.
In principe draai ik Linux, maar als de hardware geschikt is voor Hackintosh is dat een grote plus.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag meningen / adviezen horen of ik geen domme keuzes heb gemaakt, of er betere opties zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1270 v5 Boxed | € 360,- | € 360,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Nvidia Titan X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | NZXT Manta - Matte Black/Windowless | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C16G4D240FSC | € 142,13 | € 142,13 |
| 1 | Corsair RM750 | € 142,99 | € 142,99 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.084,02 | |
Ik hoor graag jullie mening!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil zo snel mogelijk neural nets e.d. kunnen trainen waarvoor CUDA nodig is. Daarnaast zal ik ook wel eens de CPU gebruiken voor machine learning gerelateerde taken. En misschien af en toe een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ongeveer 3,000 euro, maar minder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik houd wel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stil zou fijn zijn, en ik heb een voorkeur voor een kleinere kast, maar geen harde eisen.
In principe draai ik Linux, maar als de hardware geschikt is voor Hackintosh is dat een grote plus.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag meningen / adviezen horen of ik geen domme keuzes heb gemaakt, of er betere opties zijn.