Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kort geleden had ik dropbox op mijn ipad gezet en ik wou graag dat al mijn foto's direct werden geupload naar dropbox. Toen ik dit wou doen zij de app dat je dan naar het volgende moet gaan instelling>privacy>foto's maar hier komt dan niks te staan. Weet iemand misschien de oorzaak hiervan?

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een sjabloon met daar de vragen als welke hardware en software je hebt gebruikt en wat je al gevonden en geprobeerd hebt. Het is dus de bedoeling die dan ook in te vullen, zodat we je het beste kunnen helpen en niet met oplossing aankomen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Als je bijvoorbeeld zoekt naar dropbox won't upload photos vind je al een aantal mensen met soortgelijke problemen en mogelijke oplossingen. Aangezien dit alles ontbreekt, gaat dit topic op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vul dan wel alle vragen in. Lees ook de Het algemeen beleid #quickstart 'ns door om te weten wat we van je verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 01-09-2016 00:03 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.